
Перша будівля М10 Lviv Industrial Park отримала міжнародний «зелений» сертифікат EDGE


Національний маркетплейс Алло розпочинає масштабну підготовку до шкільного сезону – стартує період Back to school зі знижками до 70% на товари для навчання. Цього року маркетинг Алло створив незвичайний креатив «Звільни свого генія» з відомими геніями XX століття та задіяв у продакшені штучний інтелект.
Як повідомили RAU у прес-службі компанії, в кожній людині, і дитині зокрема, є унікальність, талант та геніальність. Як впевнені креатори Алло – достатньо лише дати їм можливість проявитися. А вже безліч смарт-гаджетів допоможуть розвиватися, навчатися та мати різноманітні хобі: малювати, писати вірші чи музику, займатися спортом, захоплюватися STEM-науками. Навчатися онлайн чи офлайн значно комфортніше, коли на допомогу приходять сучасні технології – потужні комп’ютери, планшети, 3D-принтери, мікроскопи, телескопи, зручний стіл чи рюкзак.
При розробці key visual кампанії «Звільни свого генія» команда Алло використала програму штучного інтелекту MidJourney задля досягнення виняткового результату – поєднати в одному зображенні видатних особистостей XX століття та користування сучасними гаджетами. Альберт Ейнштейн, лауреат Нобелівської премії з фізики та найвідоміший геній XX століття, мчить на гіроскутері у навушниках та зі смартфоном у руках. Леся Українка – геніальна письменниця, перекладачка, культурна діячка – готова занотувати кілька поетичних рядків на ноутбуці. Сальвадор Далі, видатний митець XX століття, за допомогою планшета готується до створення нового сюрреалістичного шедевру. А сам відеоролик створено за допомогою глибокої генеративної нейронної мережі Stable Diffusion.
«Щороку до початку шкільного сезону Алло готує неймовірні пропозиції та знижки. Ніколи ще діти так не сумували за навчанням, вчителями та однокласниками, а тому серйозно готуються до нового навчального року. Здивуємо клієнтів не лише акціями та їх кількістю, а й яскравим креативом: наразі, в маркетингу загалом, для генерації зображень та відео ми активно використовуємо штучний інтелект. У цій кампанії ми говоримо про натхнення, таланти та геніальність кожної дитини; в сучасному світі саме завдяки технологіям розкривається потенціал учня – це ми і прагнули донести», – зазначає директор із маркетингу Алло Артур Матковський.
Незалежно від того, в якому форматі відбуватиметься навчання, кожен школяр та студент потребує якісного приладдя: від зошитів до рюкзака, від планшета чи ноутбука до зручного крісла та стола, а LED-лампа та зарядна станція можуть стати у пригоді під час відключень електроенергії.
Знижки до 70% на товари, потрібні для школи, навчання та розвитку, будуть доступними на маркетплейсі allo.ua до 4 вересня. Детальніше про акційні пропозиції та умови доставки можна дізнатися на сайті allo.ua або зателефонувавши на гарячу лінію 0-800-300-100.
Над проєктом працювала інхаус креативна команда Алло:
Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.