Foxtrot Show Store: як мотивувати персонал працювати у інноваційному магазині
30 листопада у столичному супермаркеті «Фокстрот» на Великій Васильківській, 45, що працює в новому форматі Foxtrot Show Store, відбулася зустріч членів HR-комітету Європейської Бізнес Асоціації (ЕВА).
Представники провідних компаній країни, що входять до ЕВА, на практиці познайомилися з такою новинкою в торгівлі, як «магазин цифрових технологій», та з особливостями роботи в ньому для покупця і персоналу.
Те, що інноваційні зміни суті і стилю торгівлі торкнулися саме цього столичного «Фокстроту», гості з ЕВА відзначили ще на вході: просторий зал не заставлений полицями, багато «повітря» в просторі, «теплі» натуральні матеріали в обладнанні (дерево і трава – безпосередньо на торгових полицях), а поруч – метал і пластик інноваційних гаджетів! Все блищить і блимає, ніби запрошуючи спробувати техніку в дії. І відвідувачі користуються цим сповна – тестують, включають, запускають техніку прямо з полиць.
«У наше життя входить величезна кількість нових товарних груп – квадрокоптери й роботи, 3D-окуляри і гіроборди, скутери та моноколеса, – пояснив гостям Іван Стефоглов, директор з продажу Фокстрот. – І ми розуміємо, що людям необхідно давати можливість все це тестувати безпосередньо в магазині. Цей формат «Чіпати можна, тестувати потрібно!» припав до смаку покупцеві, і до нього має бути готовий персонал».
«Ми прагнули підібрати персонал так, аби консультант міг «смачно» подавати товар, буквально кайфувати від своєї роботи. І при цьому нарощувати пул «власних клієнтів», для яких консультант – персональний провідник в світ техніки, – пояснює HR-директор мережі Фокстрот Наталія Фастовець. – Це прорив не тільки в форматі магазину, це великий крок в роботі з персоналом, акцент на розвиток людських відносин в торгівлі».
Наталія Фастовець зауважила, що з появою таких нових форматів в торгівлі «зростає» нове покоління співробітників: «Нові співробітники – фанати своєї справи, любителі гаджетів, які зберігають в головах гіки інновації. На конкурс на вакансію приходили навіть відомі кібер-спортсмени! Як ми їх мотивуємо? По-перше, вони працюють там, де їм хочеться та подобається, по-друге – ми даємо навчання і гідні умови праці (зробили комфортну кімнату відпочинку з соками й печивом у вільному доступі). Ну і найголовніше – наші співробітники – це фанати новинок: пересуваються по залу на електротехніці, люблять гаджети і знають про них все. Те, як ми ставимося до співробітників, бачить наш покупець і, сподіваємося, цінує».
Довідка. Фокстрот. Техніка для дому є провідною роздрібною мережею з продажу електроніки і побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування і покупки за даними TNS Ukraine (MMI за 4 квартал 2015 року).
Станом на вересень 2016 року в Україні налічується 162 супермаркети Фокстрот.. Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 150 000 кв.м.
Перший Foxtrot Show Store був відкритий в жовтні 2016 року в Києві на Великій Васильківській, 45. Другий запрацював у листопаді в ТРЦ Victoria Gardens (м.Львів, вул Кульпарківська, 226а).
Пробуй і купуй: у Львові відкрився перший Foxtrot Show Store