Фокстрот масштабує дію сервісу для обслуговування покупців жестовою мовою

Фокстрот масштабує дію сервісу для обслуговування покупців жестовою мовою

15.08.2023 02:00
  305
rau

У серпні послуга стала доступною в Харкові, Одесі, Вінниці та Дніпрі. До цього, з червня, сервіс для комунікації з відвідувачами з порушенням слуху було підключено в магазинах Києва та Львова.

Фокстрот став першою компанією у своїй галузі, яка виступила ініціатором впровадження адаптації мережі до потреб нечуючих відвідувачів. Відтепер немає потреби обмінюватися повідомленнями на папері або у смартфоні, аби нечуючій людині порозумітися з продавцем-консультантом, обираючи техніку у Фокстрот.

Завдяки спеціалізованому ліцензійному рішенню «Connect Pro» та мобільному застосунку «Перекладач ЖМ», що забезпечують виклик онлайн-перекладача жестової мови по відеозвʼязку, це можна зробити швидко, якісно, цивілізовано та зрозуміло, без психологічних та мовних барʼєрів для обох учасників діалогу. Для покупців цей сервіс абсолютно безкоштовний.

Спочатку послуга стала доступною на сайті рітейлера foxtrot.ua, де на окремій сторінці встановлено веб-віджет, і в п’яти магазинах Києва та Львова. А з 1 серпня – перелік поповнився ще п’ятьма магазинами у Харкові, Одесі, Вінниці та Дніпрі.

З моменту запуску послугою скористалися понад 70 разів. З них – вагому частку займає надання спільної консультації (продавця-консультанта та онлайн-перекладача) покупцю саме у торговій залі.

«Для нас важливо, що сервіс користується попитом і вже сьогодні ми можемо покрити нею ще більшу кількість нечуючих покупців: надати професійну консультацію зрозумілим та зручним способом, відповісти на додаткові запитання і допомогти обрати потрібну техніку. Адже всі наші зусилля у втіленні цього проєкту спрямовані на реалізацію передусім соціальної місії бізнесу задля створення комфортних умов у наших магазинах і на сайті для покупців з порушенням слуху», – зазначила Леся Нікуліна, керівник відділу торгового маркетингу та куратор проекту «Безбар’єрний Фокстрот».

Інноваційний і практичний комплекс спеціалізованих ліцензійних рішень у рамках соціального проєкту «Безбар’єрний Фокстрот» підключено в рамках меморандуму про співпрацю з ГО «Громадський рух «Соціальна єдність».

Магазини, в яких працює Connect PRO та Connect QR, мають спеціальну візуальну позначку на вході біля графіку роботи. З повним переліком таких магазинів можна ознайомитися тут. А для забезпечення вільного доступу нечуючих людей до отримання фахової консультації і можливості швидко та зручно робити покупки онлайн, на сайті Foxtrot.ua встановлено спеціалізований веб-віджет «Вушко» (Connect Web) для одночасного зв’язку з оператором контакт-центру Фокстрот і перекладачем жестової мови.

Зазначимо, в Україні проживають сотні тисяч людей з порушеннями слуху різного ступеню, які мають конституційне право спілкуватися рідною українською жестовою мовою. Тому сучасні цифрові сервіси з доступом до центру онлайн перекладачів жестової мови, які долучаються до діалогу по відеозвʼязку, суттєво пришвидшують та спрощують комунікацію з нечуючими відвідувачами, роблячи її зрозумілою та по-справжньому безбарʼєрною.

Проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» реалізується з метою зміцнення принципів безбар’єрності як частини бізнес-процесів компанії та на підтримку ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів». 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку