Founder’s Week в KFC: як святкували щорічний традиційний «Тиждень Засновника» в українських KFC

Founder’s Week в KFC: як святкували щорічний традиційний «Тиждень Засновника» в українських KFC

31.10.2023 02:30
  171
Дарія Осіїк

В першій половині жовтня KFC святкує Founder’s Week у всьому світі. Цей тиждень, «Тиждень Засновника», був присвячений Полковнику Сандерсу.

Це – вшанування пам’яті про нього, про початок його легендарної справи, яка пов’язала тисячі людей по всьому світу. Полковник у віці 40 років почав смажити курку на заправці, створив рецепт з 11 трав та спецій і зробив смак курки по-справжньому легендарним. Відкривши перший ресторан у штаті Кентуккі, Полковник Сандерс започаткував бренд, який зараз можна зустріти у понад 150 країнах.

І хоча справжній День народження Харланда Девіда Сандерса 9 вересня, Founder’s Week проводять традиційно у жовті. В кожній країні його святкують по-різному, але мета залишається у всіх одна – ще більше об’єднати команду, нагадати про цінності, отримати натхнення та мотивацію і весело провести час з колегами чи партнерами.

Як цього року Founder’s Week святкували в Україні

Яке свято без торта? Кожний ресторан, яких в Україні зараз 57, свій особливий торт до свята.

Визнання працівника – важлива частина заходу. Кожен міг записати відео, в якому висловлював вдячність іншому працівнику за його роботу, допомогу, креативний підхід чи цікаві проекти.  Додаткового драйву додав Бакет, який «передавався» з одного відео у наступне.

Отримували подарунки та дарували. Протягом всього тижня працівники закладу у різний час виходили до залу чи на вулицю і дарували гостям маленькі подаруночки. Бургер, картопля фрі, пиріжечок – такі смаколики були приємним сюрпризом.

Влаштували акцію – до кожного Байтс Бакету другий йшов у подарунок. Акція проходила лише один день, але набрала неймовірних обсягів. Черги за Байтсами почали з’являтись ще зранку. Гості знімали відео та ділилися ними в соціальних мережах. Деякі ролики набирали мільйони переглядів. На кінець дня, коли діяла акція, Байтси закінчилися майже у всіх ресторанах KFC. Працівники не розгубилися і почали пропонувати на подарунок Стріпси. В соціальних мережах була шалена активність: гості вітали бренд та дякували за акцію.

За лаштунками. Опинитися на кухні, побачити, як готують легендарні страви, ознайомитися з правилами та самостійно щось приготувати могли партнери та друзі бренду.

KFC запросив до себе на кухню блогерів, партнерів та провів екскурсію по всім етапам. Гості, одягнувши захисний одяг, готували свою улюблену страву, а потім її їли. Це був цікавий досвід та гарна можливість ближче познайомитися з брендом. Всі робили фото та відео на згадку. Гості відзначили, що працювати у KFC класно, головне втриматися від постійного бажання з’їсти те, що готуєш.

Українська команда KFC з гордістю та натхненням розвиває в Україні мережу американського бренду: відкриває нові ресторани, створює нові робочі місця, продовжує благодійну діяльність, обирає українське виробництво та постачальників.

Працівники KFC пишаються своєю історією бренду та роблять все, щоб якісно продовжувати справу Сандерса.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку