У Луцьку відбудеться Форум з Корпоративної соціальної відповідальності

У Луцьку відбудеться Форум з Корпоративної соціальної відповідальності

19.01.2017 03:22
  887
rau

3 лютого в Луцьку відбудеться Форум «Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) як конкурентна перевага: досвід компаній в Україні».

Організатори Форуму – Інвестиційна група VolWest Group, Бізнес-академія практичного менеджменту (PMBA), Центр Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (Київ). Мета Форуму – продемонструвати вплив КСВ на конкурентоспроможність компанії.

Усе більше компаній в Україні визначають корпоративну соціальну відповідальність як частину своєї стратегії. З кожним роком збільшується кількість нефінансових (КСВ) звітів українських компаній, оскільки КСВ вимагають основні групи стейкхолдерів: інвестори, споживачі і співробітники.

Під час Форуму учасники та спікери обговорять такі питання:

– Як КСВ впливає на діяльність і репутацію компанії.

– Чи дає корпоративна соціальна відповідальність конкурентну перевагу у боротьбі за споживача, талановитого співробітника і роботу в громаді?

– Кому потрібна нефінансова звітність компаній та як правильно її готувати.

Учасники поділяться практичним досвідом та розкажуть про свої історії успіху у реалізації КСВ-проектів не тільки в Україні, а й за кордоном.

Серед спікерів Форуму:

Мірелла Панік, Форум відповідального бізнесу (Польща)

Томас Серкович, Foretica (Іспанія)

Олексій Яцюк, Нова пошта

Марина Гриценко, група компаній 1+1

Юлія Коваль, Jurimex, переможець Конкурсу 2016 «Бізнес, що змінює країну»

Юлія Биба, EY

Анна Тиховська, Галнафтогаз (ОККО) та інші.

Учасники форуму матимуть можливість отримати всебічну інформацію про важливість КСВ для бізнес-стратегії та переваги, які вона дає компаніям і суспільству.

Форум відбудеться: 3 лютого, м. Луцьк, КРЦ «Адреналін Сіті», вул. Карбишева, 1.

Початок заходу о 9:00 год.

Участь у форумі безкоштовна.

Реєстрація обов’язкова: зареєструватись потрібно на сторінці форуму http://csr.wmf.com.ua/

За додатковими питаннями звертайтесь до керівника проекту Вікторії Матвіюк, тел. (050) 378 09 03; e-mail: matviiuk@vwg.com.

Довідка. VolWest Group (Луцьк) – інвестиційна група, що працює на ринку приватного капіталу. На сьогодні пріоритетними інвестиційними проектами компанії є торговельна мережа «Наш Край», ІТ компанія SoftWest Group, компанія з продажу теплового, холодильного і кліматичного обладнання «Техно Модуль», рекламно-виробнича студія «Арт-Хаус», Бізнес-Академія Практичного Менеджменту PMBA, Волинська, Хмельницька, Житомирська філії комп’ютерної академії «ШАГ», холдинг «СІД Медіа Груп», мережа піцерій «Тарантелла», компанія «Демидів продукт», СТО «Прибалт сервіс», мережа гуртівень солодощів «Карамеля», ТзОВ «Кава Груп» та КРЦ «Адреналін Сіті».

Бізнес-академія практичного менеджменту (РМВА) (Луцьк) – сучасна школа бізнесу, яка допомагає реалізувати підприємницький потенціал та створити власний бізнес.

У 2006 році для навчання та розвитку персоналу VolWest Group був створений Корпоративний університет, який згодом перетворився  у Бізнес-академію практичного менеджменту. У 2009  Бізнес-академія отримала сертифікат Української асоціації з розвитку менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО).

З 2006 року РМВА реалізовує програми: МВА (Master of Business Administration), професійного розвитку PDP (Professional Development Program) та ініціює проведення практичних тренінгів і семінарів, презентацій, круглих столів. Крім удосконалення існуючих програм, РМВА створює нові проекти: StartUP School, Школу особистісного розвитку (Development of Personality) та Школу Лідерства для молоді (Junior Leader School).

Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (Київ) – це експертна організація з КСВ, заснована у 2008 році. Мета діяльності – впроваджувати соціальну відповідальність задля системних і якісних змін в Україні. Працює над 4-ма пріоритетними напрямами: популяризація КСВ, розвиток кар’єри і освіти, соціальна звітність муніципалітетів і STEM. Працює на всій території України з більш ніж 100 компаніями, 200 університетами, 20 школами, 60 державними компаніями і 40 муніципалітетами. Центр реалізував понад 80 проектів, підготував та видав більше 135 публікацій, провів більше 250 публічних заходів, в яких взяли участь близько 4500 представників бізнесу, громадських організацій та ЗМІ.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  14
Усі новини ринку