У столичному ТРК Проспект відкрито експозицію Fashion&Profession, присвячену взаємовпливу моди та професії
Однією з героїнь експозиції стала Оксана Приходько, СЕО Асоціації рітейлерів України.
«Завзятість та працелюбність завжди помічають, стресостійкість та емпатія – це вимоги сучасності, а діловий одяг впливає на самовираження», – саме такими особистими переконаннями поділилась Оксана Приходько, СЕО RAU, для авторської експозиції Fashion&Profession у ТРК Проспект. А ще продемонструвала свої модні образи, мотивуючи відвідувачів торгово-розважального комплексу по-новому подивитись на свій гардероб. Власне, це і був основний задум експозиції – надати можливість гостям ТРК естетично споглядати сучасні модні тренди та бренди в сюжетних історіях героїв із різних сфер діяльності та професій.
Експозиція Fashion&Profession присвячена взаємовпливу моди та професії. Це свого роду дослідження про стиль життя та рід заняття людини впливають на її імідж та самовираження. Герої виставки – педагоги, актори, спортсмени, юристи та директори – на власному досвіді показали, як одяг у різних стилях формує імідж та має значення для кар’єрного, професійного та особистого розвитку. У гардеробі кожного героя наявні моделі та елементи casual, ділового чи спортивного луку для різних приводів: робота, дім, прогулянки, зустрічі.
Статична експозиція виставки доповнена діджитальним екраном із динамічними роликами про героїв, а також інтерактивним дзеркалом, поглянувши в яке, одразу можна оцінити та помилуватись своїм стилем. І також стати героєм експозиції Fashion&Profession у ТРК Проспект, опублікувавши в соціальних мережах своє фото із хештегом #FashionProfession_prospekt.
Fashion&Profession – це логічне продовження попередніх авторських експозицій у ТРК Проспект про лінійність та циклічність моди на основі спостережень, сімейних фотографій, картин та фотографій із відомих художніх галерей та музеїв світу.
Експозиція відкрита у ТРК Проспект для всіх охочих, хто цікавиться модою, самовдосконаленням та персональними рішеннями, щоб досягти успіху, працюючи над власним іміджем та стилем. Вона триватиме до 14 червня.
Дана експозиція – це ще і доказ того, наскільки бізнесові задачі переплітаються із емоційно-естетичними, а раціональні розрахунки – спогляданням. Адже виставка – це привід відвідати ТРК Проспект, надати бренду ТРК fashion-експертності, візуально та діджитально комунікувати із аудиторією, розвивати нову платформу взаємодії зі спільнотою, а також посилювати впізнаваність брендів орендарів на основі персональних рекомендацій героїв експозиції. Це COLIN’S, VOVK, RicaMare, Langora, House, Reserved, Mango, Orsay, LERROS, Mango, ARBER та Springfield.
«У наших комунікаціях із відвідувачами ТРК Проспект ми прагнемо віднайти нові точки взаємодії та спільні інтереси. Зважаючи на вимоги соціальної дистанції, експозиція – це найкращий спосіб на даний момент, щоб запропонувати аудиторії можливість емоційного наповнення, перезавантаження, мотивувати на роздуми та саморефлексію, щоб стати головним героєм чи героїнею своєї власної fashion-історії. А ще ми багато розповідали про стиль та одяг, шопінг та задоволення, взаємовплив моди та професії, що є важливими складовими цікавого повноцінного життя сучасних українців», – резюмувала Олена Обухівська, директор з комунікацій Arricano.
Читайте також –
Meet&Talk by Arricano – соціальний проект про те, що турбує українців