Meet&Talk by Arricano – соціальний проект про те, що турбує українців

Meet&Talk by Arricano – соціальний проект про те, що турбує українців

09.04.2021 07:45
  149
rau

В Arricano згенерували новий просвітницький проєкт Meet&Talk, у якому відбувається соціальне відеообговорення актуальних для українців питань.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Оскільки компанія керує торговими центрами із високими показниками трафіку, куди щодня приходять відвідувачі зі своїми настроями, мотивами та переживаннями, то всі соціально-болючі питання відображаються і в культурі поведінки, і в дописах у соціальних мережах, і в зворотніх відгуках. Торгівельний центр як соціальний простір стає місцем прояву усіх соціальних точок болю: взаємовідносини між батьками та дітьми у родині, мовне питання,  гендерні з’ясовування та рівноправ’я… Тобто все те, що турбує у взаємовідносинах між людьми та перешкоджає гармонійному якісному соціальному життю і власному сприйняттю себе у суспільстві.

Ідея Meet&Talk by Arricano  – створити корисний мотивуючий В2С-контент із рішеннями та життєвими порадами, щоб зарадити та підтримати в актуальних для суспільства питаннях, щоб за критичних обставин людина діяла осмислено та впевнено.

Перше відеообговорення Meet&Talk підготовлено спеціально для аудиторії батьків про виклики у вихованні дітей. Запрошений спікер – Влад Головін, заступник редактора Forbes, засновник Father’s Club та автор книги «Як бути класним татом», підняв питання груп смерті у соцмережах, впевнене батьківство, взаємозв’язок між поколіннями, розсудливість, відповідальність та пастки у вихованні. «Діти будуть пригадувати не те, скільки ми зробили для них, поки були на роботі, а те, що ми зробили разом із ними», – зазначив Влад.

Відеообговорення  опубліковано за посиланням – https://youtu.be/817p2emFttA. «Meet&Talk by Arricano – це наш черговий соціально-освітній проєкт, у який інвестує компанія в рамках корпоративної програми із екологічного, соціального та корпоративного управління  (ESG: Environmental, Social and Corporate governance). Для нас важливо розвивати ціннісні та довірливі взаємини зі спільнотами, реагувати на болючі соціальні питання та привносити свій вклад у їх вирішення. Як мама двох дітей, я розумію важливість довірчого батьківства. Дітям потрібна допомога в орієнтуванні в епосі пост-правди. Об’єднуючи наш батьківський досвід, ми можемо навчити дітей критичному мисленню, а самі навчитись один у одного кращим батьківським практикам. Торгові центри – це родинно-орієнтовані соціальні простори, які у цифровому світі забирають на себе функцію укріплення соціальних зв’язків.   Тому саме цій тематиці ми присвятили перше обговорення», – розповіла про проект Анна Чуботіна, СЕО Arricano.

Соціальний контент проекту Meet&Talk буде розміщений одразу на всіх медійних майданчиках торгових центрів Arricano, адже він актуальний і для Києва, і Запоріжжя, і Кривого Рогу. «Сьогоденна модель українського суспільства, у якій змінюються статуси інституцій, руйнуються раніше усталені авторитети, а бар’єри між поколіннями тільки зростають, потребує нового осмислення життєвих пріоритетів, цілей та взаємовідносин між людьми. Особливо це стосується родинних зв’язків та сімейних цінностей, подоланні стереотипів та важливості повноцінного виховання дітей. Тому перший Meet&Talk by Arricano ми присвятили впевненому батьківству», – резюмувала Олена Обухівська, директор з комунікацій Arricano.

Портфоліо КСВ проектів Arricano налічує низку освітніх, культурних, мистецьких та еко-ініціатив. Лише у 2020 році компанія реалізувала такі проекти як освітні студії Cool School із педагогами та школярами Деснянського району Києва та експозицію «Дітям про мистецтво  Art&Fashion» у ТРЦ РайON, соціальне опитування «Сучасна жінка» в ТРК City Mall та ТРК Солнечная Галерея, дискусії «Про культуру та соціальний простір» у ТРК Проспект. Arricano також підтримала створення технологічної 3D конструкції «Софії Київської» із рельєфними табличками зі шрифтом Брайля. А також взяла на себе місію формування респіраторного етикету, дотримання соціальної дистанції, інвестувавши в інформаційну кампанію та засоби безпеки понад 2 млн грн.

Довідка. Arricano – провідний девелопер торговельних центрів в Україні із європейськими інвестиціями. У 2013 році акції компанії були розміщені на альтернативному ринку інвестицій (AIM) Лондонської фондової біржі. Arricano володіє та управляє чотирма збудованими торговельними центрами та володіє часткою 49,9% акцій торговельного комплексу Sky Mall, а також земельними ділянками для подальшого будівництва трьох об’єктів, які знаходяться на стадії проектування.

Читайте також –

Retail hacks by Arricano: Діджиталізація в юридичному департаменті – між новими KPIs і консервативними контраргументами «навіщо»


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Вже в цьому році в західному регіоні України відкриються три нових ТРЦ та розпочнеться будівництво ще трьох ТРЦ

Вже в цьому році в західному регіоні України відкриються три нових ТРЦ та розпочнеться будівництво ще трьох ТРЦ

На різних стадіях реалізації на заході країни знаходяться одразу шість проєктів нових торгово-розважальних центрів...
time icon  
  112
Усі новини ринку