Рітейлер Євротек і львівська влада створять «Навігатор по етикетках»
Євротек, Навчально-методичний центр освіти, міська влада та львівські виробники створюють новий «Навігатор по етикетках».
18 липня розпочинаються перші зустрічі виробників Львівщини із робочою групою педагогів, щоб підготувати оновлений посібник для учителів та робочі зошити для учнів «Навігатор по етикетках». Це вже другий сезон проекту, перший стартував у 2015, протягом якого школярі вивчали етикетки на продуктах харчування, щоб осмисллено вибирати лише якісне.
«Наша місія – формувати новий тренд здорового та осмисленого стилю життя у школярів, щоб вони самі приймали рішення, які продукти та бренди вибирати, вміли коректно прочитати інформацію на етикетках та були впевнені у правильності свого рішення. Проект «Навігатор по етикетках» – це свого роду конструктор у поведінці. І ми прагнемо, щоб самоусвідомлення та відповідальність стали головними мейнстрімами у покоління Z, щоб наші діти зростали здоровими», – відзначає Ігор Новоставський, заступник генерального директора ритейлінгової компанії «Євротек».
Проект проводиться у кілька етапів. Спочатку виробники презентують свої продукти, бренди, технології якості та споживання для робочої групи вчителів. Потім створюється посібник із методикою викладання та робочі зошити для учнів із цікавими та креативними завданнями.
«Унікальність даного проекту в тому, що він об’єднує кілька щаблів та аудиторій. Адже за одним столом збираються виробники, освітяни, представники влади та ритейл, щоб спільними зусиллями створити такий інноваційний формат навчання, який б був цікавим та практичним. Це наше львівське ноу-хау як в партнерській співпраці, так і в навчальному процесі», – додає Вікторія Довжик, голова комісії фінансів та планування бюджету Львівської міської влади.
«У даному партнерському освітньому проекті є кілька важливих складових, які є показовими для оцінки бізнес-культури й готовності розвивати соціальну платформу ділової спільноти Львова. Це стосується прозорості бюджетування, відкритості певних комерційних напрацювань та й у цілому дружніх теплих зустрічей виробників із освітянами. Щоб обговорити та донести школярам те, що вони повинні знати», – зазначає Олена Обухівська, експерт із соціальних програм.
Цього року будуть навчати «Навігатор по етикетках» в рамках курсу «Основи здоров’я», будуть залучені усі школи Львова – понад 100 навчальних закладів.
«Концепція «Нової української школи» (2016) передбачає розвиток компетенцій школярів. Тому ми прагнули отримати інформацію від виробників та трансформувати її до педагогів, які в подальшому зуміють навчити учнів культурі споживання, відповідальному вибору продукту через уміння читати етикетки. Наш посібник ґрунтується на інтерактивних методиках, авторських вправах, містить дидактичні завдання, які сприяють розвитку практичних навичок: свідомо вибирати та споживати якісний продукт, щоб бути здоровими», – переконана Валентина Олійник, методист Навчально-методичного центру освіти міста Львова.
Другий сезон проекту «Навігатор по етикетках» на разі підтримують соціально-відповідальні компанії та торгові марки Львівщини – «Концерн Хлібпром», «Лімо», «Майола», «Компанія Ензим», «Моршинська», «Арсен» та «Шувар». Ініціатори даної соціально-освітньої позиції – Львівська міська рада, Навчально-методичний центр освіти міста Львова та компанія «Євротек», яка взяла на себе зобов’язання організаційно супроводжувати проект.
«Мені дуже приємно, що сьогодні до нашого партнерського проекту приєдналися саме львівські виробники. Адже минулого разу наша компанія ініціювала ідею «Навігатора по етикетках», звернулася до міської влади, обговорили концепцію посібника із Навчально-методичним центрам та надрукували перші посібники. Ми переконані – вибираючи для себе правильний шлях, можна покорити будь які вершини. Тому в плані здорового харчування хочемо, щоб школярі навчилися обирати краще», – ділиться корпоративною позицією Катерина Кукіш, керівник відділу маркетингу мережі «Арсен» (ГК «Євротек»).
«Наша компанія виготовляє хлібопекарські дріжджі. Це важливий компонент для виробництва соціального продукту – хліба. На дріжджах, виготовлених у Львові, випікають хліб у 14 країнах Європи. Наша продукція – натуральна і в своєму складі не містить домішків чи консервантів. Інформація на етикетках допомагає дітям про це дізнатись. Ми підтримуємо проект «Навігатор по етикетках», це вияв нашої співпраці з містом, в якому ми живемо. Маємо на меті розвивати культуру споживання найякіснішої продукції, у тому числі – нашої. Звісно, що найкраще це робити змалку», – пояснює Назарій Марко, керівник відділу маркетингу «Компанії Ензим».
«Вітамінізувати морозиво, здивувати дітей новими смаками та запропонувати новинки – це лише кілька наших завдань перед споживачами. Порівнюючи склад деяких продуктів, виготовлених закордоном, ми впевнено можемо сказати, що львівське – нічим не гірше, а навіть буває ще краще за європейське. Наша компанія підтримує соціальну платформу здорового харчування дітей. На наших етикетках ми максимально інформуємо про склад і хочемо донести цю інформацію до нашої юної цільової аудиторії», – розповідає Оксана Яремко, керівник відділу маркетингових комунікацій ТМ «Лімо».
«Нашу продукцію ми експортуємо в 20 країн світу, і гордимося, що на кожній етикетці пишемо «Зроблено в Україні». Ми працюємо з В2В та В2С сегментами, у нас високі корпоративні стандарти якості і соціальна відповідальність є частиною нашого бізнесу. Переконані, що наші маленькі споживачі повинні розуміти, що якість продукту передбачає якісну сировину, ефективні технології виробництва та сумлінні умови зберігання. Говорячи про олію, ми розкажемо і про соняшник, який Україна постачає усьому світові, адже є одним із головних експортерів на міжнародному ринку в даному сегменті», – ділиться фактами Анна Жук, керівник відділу маркетингу ТМ «Майола».
«Ми представляємо стратегічну категорію продуктів – хліб, продукт, який діти споживають щодня. Тому так важливо навчити наших маленьких споживачів змалечку робити вибір на користь безпечного, якісного, здорового продукту, а також розповісти, як його зберігати, скільки і з чим правильно споживати. І хоч інформаційних програм сьогодні виходить чимало, справді експертної інформації бракує. Тож цей проект цінний також тим, що продукує тільки достовірну інформацію. Наші фахівці можуть це гарантувати, адже «Хлібпром» акумулював найбільше досвіду в регіоні з виробництва високоякісного хліба та сертифікує свої підрозділи відповідно до міжнародних систем якості та безпечності продукції, – розповідає Юлія Лєбєдєва, керівник управління комунікацій ПрАТ «Концерн Хлібпром».
«Вже на першій зустрічі у проекті із вчителями «Навігатор по етикетках» я відчула, що знайшла однодумців, які прагнуть донести правдиву інформацію про продукти. Часом на етикетках не зразу кидається у вічі важливі речі, які впливають на здоров’я. Часто споживачі не завжди розуміють інформацію від виробників чи термінологію. Тому ці речі обов’язково потрібно пояснювати, щоб виховувати культуру споживання. Про воду можна розповідати багато – про водний баланс, про добову норму, про різницю між природною мінеральною водою та питною, про те, які бувають мінерали у складі та їх вплив на організм. Дякую, що даєте нам можливість розказати про себе більше», – ділиться своїми враженнями Оксана Бамбура, менеджер із якості ТМ «Моршинська».
У новому навчальному році усі шестикласники Львова отримають нові робочі зошити, щоб виконувати креативні завдання, вивчати етикетки та робити власні висновки, які продукти вибирати на полицях супермаркету.
«Ідея «Навігатора по етикетках» належить компанії «Євротек». Перше видання побачило світ у 2015 році, а отже цьогоріч для нас це вже другий проект, мета якого – спільно із провідними виробниками, педагогами і Львівською міською радою зробити справді важливий соціальний внесок в освіту львівських школярів. Діти – наше майбутнє, ми несемо відповідальність за їх здоров’я, освіту та розуміння реалій навколишнього світу. З огляду на те, що продукти харчування у великих містах найчастіше купують у супермаркетах – ми і започаткували проект «Навігатор по етикетках», покликаний навчити школярів правильно читати етикетки, уміти відрізнити і вибрати якісний та корисний продукт. Дякуємо львівським виробникам, Навчально-методичному центру освіти та Львівській міській раді за те, що підтримали нашу ідею, віримо, що саме такі проекти – знайдуть відгук у громадян міста», – додає Катерина Кукош.