EVA розпочинає рекламну кампанію «Ці дні» із найнижчими цінами року напередодні Чорної п’ятниці

EVA розпочинає рекламну кампанію «Ці дні» із найнижчими цінами року напередодні Чорної п’ятниці

15.11.2021 11:41
  682
Дарія Осіїк

Мережа EVA оголошує про початок акції з нагоди Чорної п’ятниці. З 15 до 28 листопада в магазинах EVA та на сайті EVA.UA триватиме кампанія «Ці дні».

Читати російською мовою

Другий рік поспіль EVA проводить масштабну омніканальну кампанію під слоганом «ЦІ ДНІ в EVA та на EVA.UA! Кращі ціни року!». Протягом акційного періоду в магазинах та на сайті EVA.UA на споживачів чекають загальні знижки до -80%, а також індивідуальні активності та пропозиції у кожному каналі.

У роздрібних магазинах EVA пропонує клієнтам купони з промокодами, які дають додаткову знижку на придбання товарів на EVA.UA. Взяти участь в акції та отримати промокод можна, здійснивши закупи на суму від 300 грн.

В інтернет-магазині стартують наступні акції:

  • «10 суперпропозицій щодня» — кожного дня протягом акції 10 обраних товарів доступні для клієнтів за найвигіднішими цінами.
  • «Хедлайнери» — топові позиції та бренди, на які протягом акції діятимуть значні знижки.
  • Hot Hours (гарячі години) — «гарячі» пропозиції, обмежені за часом (лише три години на день). Відстежувати початок Hot Hours можна за анонсами на фейсбук-сторінці або здійснивши підписку на сайті.
  • Тих, хто не спить, EVA потішить нічними акціями Hot Night, за якими варто слідкувати у вайбері, на фейсбук-сторінці магазину або підписатися на сайті.
  • У мобільному додатку EVA діють купони зі штрихкодами. Показавши їх на касі будь-якого магазину, клієнти отримають додаткові знижки.

Активні користувачі соцмереж зможуть взяти участь у конкурсах з розіграшем подарунків. Також в акційний період EVA випускає дві рубрики на своєму ютуб-каналі, де анонсує акції та запрошує гостей відвідати магазини. В інстаграмі EVA запустила жартівливу тематичну маску «ЦІ ДНІ» і челендж «Зізнання шопоголіка», де закликає покупців показати, які акційні товари вони придбали, відмічати сторінку EVA у публікаціях із придбаними товарами. У тіктоці з’являтимуться вайни з магазинів за участі блогерів, у яких вони демонструватимуть акційні товари на полицях EVA.

«Багато людей не вірять акціям до «Чорної п’ятниці» і вважають, що магазини спеціально піднімають ціни напередодні, аби потім імітувати знижки. Тому для нас насправді важливо донести до споживачів, що «ЦІ ДНІ» в EVA та на EVA.UA — це реально найкращі пропозиції і найвигідніші ціни. Торік для креативної концепції кампанії ми використали образи жінок у різних життєвих ситуаціях, що на період акції забувають про все через знижки і ніби літають у хмарах. Цьогоріч ми показали у ролику людей, які заповнили магазин і хочуть скористатися максимальною кількістю вигідних пропозицій. Проте, звичайно, це гумористичний образ, адже, по-перше, ми суворо дотримуємося карантинних вимог, а по-друге, подбали, щоб скористатися пропозиціями від EVA можна було омніканально — в магазинах, на EVA.UA або замовивши за допомогою «EVA клік», — прокоментувала заступниця директора з маркетингу лінії магазинів EVA Василина Петлицька.

 Довідка. Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент декоративної косметики, парфумерії, продукти для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби для догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».

За 19 років компанія зросла до понад 1 000 магазинів по всій Україні, представивши більш ніж 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році вперше у своїй історії мережа магазинів EVA перетнула психологічний рубіж у 100 мільйонів одиниць товарів ВТМ, які реалізувала протягом року, та має у своєму портфелі 51 ВТМ. Нині штат співробітників лінії магазинів EVA налічує близько 14 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено в моделі сервісу компанії: «EVA — це найкраща подруга, що дарує щастя бути собою».

Читайте також – 

EVA beauty lab: лабораторія краси від лідера українського drogerie з’явилася у Харкові (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку