
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Мережа EVA оголошує про початок акції з нагоди Чорної п’ятниці. З 15 до 28 листопада в магазинах EVA та на сайті EVA.UA триватиме кампанія «Ці дні».
Другий рік поспіль EVA проводить масштабну омніканальну кампанію під слоганом «ЦІ ДНІ в EVA та на EVA.UA! Кращі ціни року!». Протягом акційного періоду в магазинах та на сайті EVA.UA на споживачів чекають загальні знижки до -80%, а також індивідуальні активності та пропозиції у кожному каналі.
У роздрібних магазинах EVA пропонує клієнтам купони з промокодами, які дають додаткову знижку на придбання товарів на EVA.UA. Взяти участь в акції та отримати промокод можна, здійснивши закупи на суму від 300 грн.
В інтернет-магазині стартують наступні акції:
Активні користувачі соцмереж зможуть взяти участь у конкурсах з розіграшем подарунків. Також в акційний період EVA випускає дві рубрики на своєму ютуб-каналі, де анонсує акції та запрошує гостей відвідати магазини. В інстаграмі EVA запустила жартівливу тематичну маску «ЦІ ДНІ» і челендж «Зізнання шопоголіка», де закликає покупців показати, які акційні товари вони придбали, відмічати сторінку EVA у публікаціях із придбаними товарами. У тіктоці з’являтимуться вайни з магазинів за участі блогерів, у яких вони демонструватимуть акційні товари на полицях EVA.
«Багато людей не вірять акціям до «Чорної п’ятниці» і вважають, що магазини спеціально піднімають ціни напередодні, аби потім імітувати знижки. Тому для нас насправді важливо донести до споживачів, що «ЦІ ДНІ» в EVA та на EVA.UA — це реально найкращі пропозиції і найвигідніші ціни. Торік для креативної концепції кампанії ми використали образи жінок у різних життєвих ситуаціях, що на період акції забувають про все через знижки і ніби літають у хмарах. Цьогоріч ми показали у ролику людей, які заповнили магазин і хочуть скористатися максимальною кількістю вигідних пропозицій. Проте, звичайно, це гумористичний образ, адже, по-перше, ми суворо дотримуємося карантинних вимог, а по-друге, подбали, щоб скористатися пропозиціями від EVA можна було омніканально — в магазинах, на EVA.UA або замовивши за допомогою «EVA клік», — прокоментувала заступниця директора з маркетингу лінії магазинів EVA Василина Петлицька.
Довідка. Лінія магазинів EVA — найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент декоративної косметики, парфумерії, продукти для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби для догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».
За 19 років компанія зросла до понад 1 000 магазинів по всій Україні, представивши більш ніж 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році вперше у своїй історії мережа магазинів EVA перетнула психологічний рубіж у 100 мільйонів одиниць товарів ВТМ, які реалізувала протягом року, та має у своєму портфелі 51 ВТМ. Нині штат співробітників лінії магазинів EVA налічує близько 14 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено в моделі сервісу компанії: «EVA — це найкраща подруга, що дарує щастя бути собою».
Читайте також –
EVA beauty lab: лабораторія краси від лідера українського drogerie з’явилася у Харкові (+фото)