100 000 гривень на продукти: ЕКО Маркет запускає акцію з гарантованим виграшем

100 000 гривень на продукти: ЕКО Маркет запускає акцію з гарантованим виграшем

04.10.2023 01:11
  456
Дарія Осіїк

2 жовтня в мережі супермаркетів ЕКО Маркет стартувала акція “Копійка гривню береже”, яка триватиме до 14 листопада.

Купуючи продукти та товари на суму від 250 гривень відвідувачі мережі отримують скретч-картку з гарантованим подарунком та шанс виграти 100 тисяч гривень на покупки в ЕКО.

Мережа супермаркетів цілеспрямовано обрала таку механіку, щоб полегшити навантаження на сімейні бюджети українських родин. Адже за даними аналітики від компанії Picodi майже половина від всіх витрат українців – витрати на їжу. Таку ініціативу підтримали й інші компанії, які долучились до акції: Englishdom, Аптека Низьких Цін і MEGOGO. Крім того, ініціативу підтримали і постачальники, які знизили ціни на свої товари для відвідувачів ЕКО Маркет.

Для участі в акції, під час розрахунку на касі необхідно отримати спеціальну скретч-картку, під захисним покриттям якої знаходяться гарантовані подарунки:

  • Мільйони бонусних гривень на покупки товарів в ЕКО Маркет
  • Подарунки від партнерів акції Englishdom, Аптека АНЦ та MEGOGO
  • Головний приз у 100 000 гривень

“Акція “Копійку гривню береже” має на меті допомогти українцям зекономити на продуктах, щоб вони могли витрачати ці кошти на важливіші речі, та є частиною глобального підходу до трансформації мережі. Ми хочемо дарувати новий досвід, коли шопінг перетворюється з рутинної процедури на цікаву пригоду. Все для того, щоб процес покупок в ЕКО Маркет став максимально зручним, приємним і доступним”, – зазначає заступник Генерального директора з маркетингу ЕКО Маркет Віталій Старомінський.

Деталі акції та актуальні адреси магазинів можна дізнатись на сайті компанії.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ігор Здоровяк, Перша логістична компанія контрольованих товарів (Tobabox): Наше рішення допоможе у боротьбі із сірим ринком тютюнових виробів

Ігор Здоровяк, Перша логістична компанія контрольованих товарів (Tobabox): Наше рішення допоможе у боротьбі із сірим ринком тютюнових виробів

Співзасновник та ідейний натхненник першої в Україні компанія, яка буде продавати тютюнові вироби через вендингові...
time icon  
  325
Усі новини ринку