Безбар’єрний Фокстрот – у числі переможців Всеукраїнської премії з клієнтського досвіду UCXE’2024

Безбар’єрний Фокстрот – у числі переможців Всеукраїнської премії з клієнтського досвіду UCXE’2024

18.06.2024 11:01
  960
rau

Проєкт ритейлера по запуску сервісу з обслуговування нечуючих відвідувачів здобув «срібло» у номінації «Кращий приклад впровадження інклюзивного підходу».

14 червня відбулася церемонія нагородження переможців Всеукраїнської щорічної премії з клієнтського досвіду UCXE’2024, де серед 50 компаній, які презентували близько 100 кейсів, назвали кращих. Команда Фокстрот отримала друге місце за успішну інтеграцію сервісу для взаємодії компанії з нечуючими та слабочуючими відвідувачами, які спілкуються жестовою мовою.

Головною проблемою людей з порушенням слуху є обмежений доступ до інформації та послуг. Завдяки впровадженню проєкту «Безбар’єрний Фокстрот» компанії вдається усувати цю проблему та вирішувати такі задачі:

  • забезпечувати доступність товарів та послуг мережі для людей з порушенням слуху;
  • формувати комфортні та рівні умови під час комунікації з компанією;
  • підвищувати якість надання послуг і покращувати клієнтський досвід;
  • стимулювати безбар’єрне мислення та руйнувати стереотипи у персоналу.

Сьогодні сервіс працює вже у 20 магазинах і на Foxtrot.ua. Скористатися послугою офлайн можна в 14 містах, зокрема в Києві, Чернігові, Дніпрі, Одесі, Львові, Полтаві, Тернополі, Луцьку, Хмельницькому, Сумах тощо або ж онлайн – для зв’язку з перекладачем жестової мови необхідно натиснути віджет «Вушко» на головній сторінці сайту.

«Ми щиро раді і вдячні, що журі премії оцінило «Безбар’єрний Фокстрот» як один з кращих  інклюзивних проєктів. Для нас це важлива відзнака тієї копіткої і тривалої командної роботи, яка відбувалася на підготовчому етапі – під час адаптації і тестування сервісу. Роботи, яка триває у режимі live в наших магазинах і на сайті під час обслуговування клієнтів з порушенням слуху, – зазначила керівник відділу торгового маркетингу, ініціатор впровадження проєкту Леся Нікуліна. – І ми не зупиняємося: завдяки регулярному зворотному зв’язку від покупців, масштабуємо, удосконалюємо цей сервіс, розбудовуючи еко-систему безбар’єрності і рівності у Фокстрот».

Нагадаємо, на початку 2023 року омніканальний ритейлер Фокстрот як соціально-відповідальна компанія і учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» поставив собі за мету забезпечити покупцям з порушенням слуху рівні й комфортні умови під час вибору і покупки техніки. Ритейлер став першою комерційною компанією в галузі торгівлі електронікою, яка виступила ініціатором впровадження адаптації мережі до потреб нечуючих людей.

Проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» реалізується з метою зміцнення принципів безбар’єрності як частини бізнес-процесів компанії та на підтримку ініціативи Олени Зеленської «Без бар’єрів».


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Afina Group на RAU Expo 2025 презентувала Sarmix — український бренд, що формує нові стандарти у категорії побутової хімії

Afina Group на RAU Expo 2025 презентувала Sarmix — український бренд, що формує нові стандарти у категорії побутової хімії

У рамках ключової галузевої події — RAU Expo 2025, компанія Afina Group представила учасникам ринку новий власний бренд побутової...
time icon  
  228
Усі новини ринку