
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


З 15 квітня бренди AXA і START компанії Лантманнен Акса беруть участь у благодійному проекті «Серця майбутнього», ініційованому однойменним фондом.
З кожної проданої одиниці продукції під цими торговими марками в мережі МЕТРО компанія перераховує 1 грн на придбання імплантів (оклюдерів) для порятунку маленьких пацієнтів кардіологічних клінік.
AXA і START підтримують проект уже другий рік поспіль. У 2016 році акція тривала два місяці, і за цей час вдалося зібрати 190 434 грн. Завдяки цим коштам було куплено два окклюдери, які вже врятували життя юним пацієнтам, що проходили лікування в Інституті серцево-судинної хірургії ім. Н. М. Амосова.
Цього року акція також пройде протягом двох місяців (до 15 червня) і охопить 23 центри оптової торгівлі METRO в 15 містах України. На полицях магазинів акції упаковки AXA і START будуть позначені спеціальними стікерами на товарі й цінниках. Асортимент товарів, що беруть участь у благодійній ініціативі, налічує 62 одиниці продукції торгових марок АХА і START від компанії Лантманнен Акса.