Auchan Україна отримала нагороду Private Label-2023 за “Інноваційні ВТМ”
Під час розробки товарів компанія зробила акцент на екологічність та корпоративну соціальну відповідальність. Під час XV Міжнародної щорічної практичної зустрічі Private Label-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ нагороду у номінації «Інновація року» отримала компанія Auchan Україна.
Журі відзначило, зокрема асортимент продукції Auchan у категорії біорозкладних пакетів для сміття та прибирання за тваринами, а також пастили власної торгової марки. Обидві пропозиції є інноваційними у своїй сфері. Пастила Auchan має повністю здоровий склад, не містить доданих цукрів та барвників, має асортимент із восьми смаків, До того, ж це найдешевша пропозиція у цій категорії на полиці магазину. З моменту запуску частка у продажу пастили ВТМ зросла з 1% до 17% у категорії.
Auchan Україна дбайливо ставиться до навколишнього середовища та підбирає до свого асортименту товари, які допомагають українцям ставати екосвідомішими.
«Наприклад, на ВТМ ринку продукції категорії «хаусхолд», до розробки власної Auchan продукції, не було біорозкладної пропозиції, – говорить керівниця відділу ВТМ Auchan Україна Олена Паливода. – Відповідно, клієнт, який береже навколишнє середовище, мав постійно шукати йому альтернативу. Як соціально відповідальне підприємство, ми постійно працюємо в цьому напрямку, та одразу помітити цей запит суспільства. Щодо пакетів для прибирання за тваринами, то це перша ексклюзивна ВТМ «Auchan» з найкращим співвідношенням ціна/якість! Тому ми дали нашому клієнту цю альтернативу. І знаючи, наскільки прогресують продажі товарів для тварин у нашому асортименті, ми очікуємо побачити приріст у продажах».
Нагадаємо, Auchan Україна один із найактивніших рітейлерів у напрямку відмови від пластику. У зоні свіжих овочів компанія повністю відмовилася від пластику та єдина серед мереж пропонує безплатний паперовий пакет. М’ясо та рибу Auchan Україна фасує тільки в кукурудзяні пакети і не бере за це окрему плату з клієнта. Нещодавно компанія випустила повноцінний каталог на більше ніж 200 позицій, під час виготовлення яких виробник дотримувався норм зі збереження навколишнього середовища. А у фізичних облаштовують місця, де зібрані лише екологічні товари як продовольчого, так і непродовольчого сегменту (іграшки, посуд, пледи, одяг з перероблених матеріалів).