
Mobile-First Award 2025: Відкрито голосування за найкращі мобільні застосунки в Україні


Напередодні зимових свят мережа пропонує покрутити колесо фортуни на сайті та виграти подарунок під ялинку, який вирушить до переможця ще до закінчення акції.
Цей матеріал доступний російською мовою
Разом з агенцією маркетингових сервісів Twiga`Go мережа запустила масштабну акцію, головним подарунком якої є 1,8 млн грн на придбання таунхауса. Окрім цього учасники мають змогу виграти 15 телевізорів, 30 роботів-пилососів, 100 золотих кулонів, сертифікати на знижку в магазинах Gold.ua, Comfy, а також передплати на MEGOGO.
«Ми не змінюємо своїх традицій, і знову спробували перевершити самих себе — і в креативній подачі, і в ефектності подарунків. Для нас та наших партнерів це ще одна можливість висловити споживачам турботу та вдячність за те, що вони обирають саме нас», — зазначає генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков.
Заради всеукраїнської акції рітейлер об’єднав 16 брендів від чотирьох компаній-виробників: Pepsi, Lay’s, Садочок, Чудо, Машенька, Слов’яночка, Агуша, Хрусteam, Cheetos, Mirinda, 7 Up, Persil, Silan, Losk, Nescafe, Norven. Подарунковими партнерами акції стали Comfy, Gold.ua та MEGOGO. Щоб долучитись до акції, споживач має придбати товарів на суму від 200 грн одним чеком, включно з щонайменше одним товаром бренду компанії-партнера. Після цього потрібно зареєструвати код із чеку на сайті https://newyear.atbmarket.com/. Щойно він буде верифікований, учасник зможе покрутити віртуальне колесо фортуни на сайті та одразу визначити свій подарунок. Чекати на нього до кінця промо не доведеться — подарунок вирушить до його власника до закінчення акції.
«До новорічної ночі ще місяць, та ми захотіли створити відповідну атмосферу затишку та магії майбутніх свят вже на початку грудня. А що може бути кращим за подарунки? Нове промо від АТБ — це не просто рекламна кампанія. Це можливість потішити себе та своїх близьких напередодні Нового року. Ми віримо в те, що це свято приносить щастя, тому об’єдналися з нашими партнерами, щоб стати його постачальником», — розповідає директор з маркетингу мережі АТБ Валерій Бондарь.
Попри традицію запрошувати українських селебріті до рекламних роликів, цього разу креативна команда вирішила зробити ставку на сингл, текст і мотив якого запам’ятовуються вже з першого прослуховування. До цього додали кумедний ролик, де охоронець грає ковбасою на барабанах, а фея-касирка чаклує над будинком мрії.
«Цього разу перед нами постав новий виклик — перевершити самих себе. Для цього ми написали пісню, яка надовго засідає у голові та неодмінно асоціюється з мережею АТБ. Додали кілька рухів, які легко запам’ятовуються, та колоритних персонажів. І ми отримали крутий ролик, який, впевнена, стане вірусним», – пояснює керуюча директор Twiga`Go Альона Андрієвська.
Над проектом національних масштабів працювали одразу три агенції у складі омніканальної маркетингової групи Twiga Ukraine. Команда Twiga`Go стала лідером з розробки та реалізації промо. Агенція Lions працювала над концепцією кампанії, а креативне відеоагентство Lovivideo очолило виробництво рекламного відео.
Акція триватиме з 1 по 26 грудня 2021 року у всіх магазинах мережі АТБ та в онлайн-магазині мережі. Умови шукайте на сайті: https://newyear.atbmarket.com
Читайте також –
Реклама тижня: прайсопад від Rozetka, селфі з Вінником в АТБ та відміна експорту від Нова пошта