
В Одесі відкрився новий магазин Akvarel


Аптечна мережа Аптека 9-1-1 посіла почесне третє місце в номінації “Краще інноваційне рішення у клієнтському досвіді” на престижній Всеукраїнській Премії Ukrainian CX Excellence (UCXE). У цій номінації змагалися за першість 10 достойних конкурентів – провідних українських компаній різних галузей.
Фармритейлер став володарем бронзової відзнаки за популярний серед користувачів проєкт – сервіс для надання лікарських консультацій в онлайн-форматі “Телемедицина”. Здобуття призового місця у цій номінації свідчить про визнання досягнень Аптеки 9-1-1 серед лідерів галузі, які орієнтовані на передовий клієнтський досвід.
Премія UCXE відзначає видатні досягнення компаній у впровадженні передових практик клієнтського досвіду (СХ) та інноваційних рішень, спрямованих на підвищення рівня обслуговування клієнтів. Оцінювання здобутків бізнесу в Україні відбувалося за 16 номінаціями, де були представлені 55 компаній. Передові українські бренди надали 93 есе, демонструючи високий рівень конкуренції. Нагорода в такій престижній премії є експертним визнанням досягнутих результатів та прагнення Аптеки 9-1-1 постійно покращувати якість обслуговування та впроваджувати новітні технології для зручності українців.
Сервіс “Телемедицина” дозволяє отримувати онлайн-консультації кваліфікованих лікарів у зручному форматі: в чаті, по телефону та відео – практично, не виходячи з дому. Це робить можливим запис до лікаря 24/7 і дозволяє отримати консультацію сімейного лікаря або педіатра протягом 2 годин або в зручний час. Це суттєво спрощує доступ до медичних послуг та демонструє клієнтоцентричний підхід компанії.
“Ми пишаємося цим досягненням і розглядаємо його як заохочення для подальшого розвитку інноваційних рішень в інтересах наших клієнтів, – говорить керівниця проєктного офісу Аптеки 9-1-1 Валентина Косенко. – Клієнтський досвід є ключовим пріоритетом для нас, і ми продовжуватимемо працювати над покращенням якості обслуговування та розширенням спектра зручних сервісів”.
Нагорода UCXE є черговим визнанням досвіду Аптеки 9-1-1 щодо впровадження кращих практик клієнтського досвіду та підтвердженням репутації компанії як одного з лідерів галузі, орієнтованого на задоволення потреб українців у фармацевтичній та медичній галузях.