Як не стати винним снобом та яке вино обрати для сексу? Перший випуск подкасту “Антискептик” від Maudau
Світ швидко змінюється, а разом із ним трансформується і наше ставлення до споживання, екології та життєвих звичок. Свідоме споживання вже давно перестало бути лише модною тенденцією — це стало стилем життя для багатьох людей, які прагнуть зменшити свій вплив на планету, вибираючи продукти та послуги більш усвідомлено.
У відповідь на цей тренд Maudau запустив власний подкаст “Антискептик”, який обіцяє розкрити нові підходи до споживання та допомогти слухачам переглянути звичні стереотипи.
Перший епізод уже доступний на YouTube та популярних стрімінгових платформах, а головною темою цього випуску подкасту став винний снобізм — стереотип, який ведучі Влад Машкін та Марина Ревкова розвінчують у своєму легкому та невимушеному стилі.
Подкаст “Антискептик” обіцяє слухачам глибше занурення в теми відповідального споживання та викриття популярних міфів. У першому епізоді ведучі, відомі своїм досвідом у світі вина, розповідають, чому дороге вино не завжди є кращим. Влад Машкін, автор телеграм каналу “Бюджетний Сомельє”, ділиться історіями своїх винних відкриттів не за всі гроші світу. А сертифікована сомельє Марина Ревкова, володарка титулу “Найкращий сомельє України”, зірка TikTok з аудиторією понад 300 000, розповідає про власний досвід дегустацій українських вин, які змінюють уявлення навіть вибагливих гостей.
Перший епізод подкасту кидає виклик поширеному уявленню про “правильне” вино. Чому дорожче — не завжди найкраще, як знайти чудове вино за 300 гривень та після якого вина у вас буде найкращий секс — відповіді на ці та багато інших питань ви знайдете у першому випуску “Антискептика”.
“Антискептик” – це подкаст не тільки про вино. Нові випуски з’являтимуться регулярно та охоплять теми свідомого споживання, екології та пошуку власного шляху до відповідального життя. Від вибору продуктів до того, як жити екологічніше та при цьому комфортно – кожен епізод пропонуватиме нові погляди на звичні речі.
Перший епізод можна послухати тут, а нові випуски — уже незабаром. Не пропустіть можливість долучитися до спільноти свідомих споживачів разом з “Антискептиком”!
Довідка. Маркет повсякденних штук Maudau — український маркетплейс, який працює з 2021 року. Місія Maudau — максимально спростити процес покупки звичайних штук. Онлайн-платформа працює з понад 400 постачальниками, а асортимент налічує понад 150 тисяч товарів у категоріях “Продукти”, “Алкоголь”, “Дитячі товари”, “Краса і догляд”, “Побутова хімія”, “Електроніка”, “Зоотовари” та інші. Маркетплейс доставляє товари по всій Україні та розвиває власну кур’єрську службу.