Більше, ніж просто бізнес: до своєї 30 річниці мережа АТБ випустила лімітовану серію марок, які відображають дух українського народу

Більше, ніж просто бізнес: до своєї 30 річниці мережа АТБ випустила лімітовану серію марок, які відображають дух українського народу

02.11.2023 08:30
  811
Дарія Осіїк

Мережа незламності, форпост продовольчої безпеки, лідер і драйвер вітчизняного рітейлу, найбільший роботодавець та платник податків галузі, улюблений магазин з тисячами найменувань гарантовано свіжих продуктів за чесною ціною. Усе це являє собою АТБ.

Компанія, яка була заснована у перші роки української незалежності на базі кількох звичайних гастрономів у Дніпрі, зараз є відображенням працелюбства, стійкості, патріотизму, щирості, чесності, волі, а також міцності справжнього українського характеру.

Саме тому в АТБ вирішили присвятити свій ювілей чомусь більшому, ніж просто успіх у бізнесі — пам’яті минулому, непростому воєнному сьогоденню та сміливим планам на майбутнє.

Мабуть, найбільш наочним прикладом зв’язку різних епох є поштова марка, яка допомагає доставляти листи з щирими словами, думками, спогадами, планами та любов’ю рідним людям.

До тридцятої річниці компанії у співпраці з Укрпошта було створено спеціальну лімітовану серію марок. Кожна з них розроблена з великою увагою до деталей та з відображенням головних рис АТБ та народу. Також на марках надруковано головні слогани сьогодення: «Стійкість», «Допомога», “Міцність», «Дбайливість», «Єдність», «Надійність».

Марки мають зображення в формі пазлу, прозоро натякаючи на те, що наша сила у єдності. Лише об’єднавши зусилля, як елементи цієї головоломки, в одну спільну картину — ми станемо непереборною та надпотужною країною, здобудемо омріяну перемогу!

У загальний продаж ці ювілейні марки не потраплять. Вони виготовлені в обмеженій кількості та стануть символічними подарунками шановним партнерам компанії, вчергове підкресливши важливість та цінність співпраці заради добробуту нашої України.

«Коли 30 років тому була заснована компанія АТБ, головною метою було полегшити повсякденне життя наших покупців завдяки доступним цінам та широкому асортименту. Тоді ми навіть не могли уявити наскільки близькими до кожного українця та українки ми станемо…» — говорять в АТБ.

І це не просто слова. Станом на сьогодні в різних куточках країни працюють 1200 дискаунтерів мережі. За статистикою понад 95% населення країни мають досвід покупок в магазинах АТБ. З першого дня війни компанія перейшла на особливий режим роботи, підтримує українських захисників, медиків, рятівників, волонтерів тощо. Загальна сума допомоги від компанії, фактично внесок у перемогу, вже перевищує мільярд гривень.

Тож, які б труднощі чи питання не чекали б нас, в АТБ є одна відповідь: «Разом ми впораємось!»


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку