АТБ купує європейську мережу дискаунтерів Lidl. Угоду обіцяють закрити до кінця 2022 року

АТБ купує європейську мережу дискаунтерів Lidl. Угоду обіцяють закрити до кінця 2022 року

01.04.2021 10:30
  68534
rau

У компанії LIdl розраховують, що АТБ вдихне нове життя в їх мережу. Сума угоди компаніями не розголошується.

*Матеріал опубліковано 1 квітня*

Цей текст доступний також російською мовою

Про це повідомляє Telegraph з посиланням на власні джерела на ринку. Як йдеться в публікації, коронавірусна криза сильно вдарила не тільки по українському рітейлу. Так, одна з провідних європейських мереж дискаунтерів, що налічує понад 10 000 магазинів по всьому світу, не змогла пережити падіння продажів і змушена була продати контрольну частку в бізнесі українській корпорації АТБ.

“Ми знаємо АТБ, нам дуже подобається їхня стратегія розвитку, у нас схожі філософії та цінності, – прокоментували в LIdl. – Тому ми впевнені, що прихід української компанії вдихне нове життя в нашу мережу, допоможе перебудуватися відповідно до вимог часу і вийти на новий рівень розвитку”.

У свою чергу, в АТБ розглядають придбання, як можливість відразу вийти на лідируючі позиції на європейському ринку. “Ми давно розглядали можливість експансії за кордон, в тому числі й шляхом покупки вже працюючих мереж, але раніше не було цікавих варіантів. Коли дізналися про можливість угоди з LIdl, довго не роздумували: це відмінний шанс відразу вийти в багато європейських країн і зайняти міцні позиції на місцевих ринках. В Україні у нас немає конкурентів, і можливостей для активного нарощування мережі стає все менше, так що тепер ми вирішили зосередитися на міжнародному напрямку”, – підкреслили в АТБ.

Нагадаємо, за підсумками 2020 року дохід АТБ склав 149,8 млрд грн, що на 18,2% більше, ніж у 2019. Було відкрито 127 нових магазинів, а в 59-ти провели реконструкцію.

Довідка. Корпорація АТБ – об’єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу Корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика Квітень, м’ясна фабрика Фаворит Плюс. Флагманом бізнесу корпорації є торгова мережа АТБ.

АТБ-маркет – найбільша мережа магазинів України, яка налічує понад 1200 торгових точок в різних областях країни. Роздрібна мережа була заснована в 1993 році. Щодоби в магазинах мережі АТБ роблять покупки понад 4 млн українців.

Читайте також – 

Мільярди в рітейлі: від 90-х до АТБ, Brocard і Укрзолото


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку