Art Nation Loyalty розпочинає співпрацю з грузинським рітейлером “2 Набіджі”

Art Nation Loyalty розпочинає співпрацю з грузинським рітейлером “2 Набіджі”

20.10.2021 02:00
  1010
Дарія Осіїк

Компанія Art Nation Loyalty виходить на новий міжнародний ринок та розпочинає співпрацю з грузинським рітейлером “2 Набіджі (”2 ნაბიჯი”).

Читати російською мовою

Гейміфікована акція лояльності з доповненою реальністю Arena пройде у кожному з 312-ти магазинів роздрібної мережі та діятиме з 11 жовтня по 5 грудня цього року. Відтепер і діти з Грузії зможуть поринути у віртуальний світ фентезі, зібравши власні команди супергероїв.

Art Nation має значний досвід комплексного запуску програм лояльності з застосуванням технології доповненої реальності (AR) в Україні, Білорусі та Казахстані. У двох країнах уже реалізовано по два сезони акції Arena та активно впроваджується третій. Загальна кількість проданих карт партнерами перевищила 130 млн, а до додатку долучилося більш ніж 3,5 млн унікальних користувачів. Кожна з роздрібних мереж відзначила значний ріст KPI.

«Ми вдячні міжнародним партнерам за довіру, адже Art Nation Loyalty успішно впроваджує програми лояльності у різних країнах з високою результативністю не перший рік.  “2 Набіджі” — вже четвертий партнер, який високо оцінив потенціал та результати саме цієї акції. Ми віримо, що грузинські діти стануть фанатами світу Arena. Рітейлер проведе унікальне інноваційне промо та створить для покупців можливість для нових вражень і досвіду», — зазначає генеральний продюсер Art Nation Loyalty Едуард Ахрамович.

Аби стати частиною всесвіту Arena, потрібно завантажити на смартфон безкоштовний додаток, який при наведенні на акційні AR-картки з супергероями перетворює їх на живих істот. Під час покупок можна зібрати  44 персонажі й створити свою команду для боротьби з темними силами.

«Ми щиро раді, що у нас з’явився надійний партнер — компанія Art National, з якою ми спільно реалізуємо програму лояльності Arena. Завдяки їй ми не тільки досягнемо кінцевої мети щодо збільшення трафіку, утримання та залучення нових покупців, а й подаруємо безліч приємних емоцій місцевим дітям. Доповнена реальність, гейміфікація, інтерактивний контент — те, чим зараз захоплюється юне покоління. Для нас важливо бути на одній хвилі з покупцями», — підкреслює генеральний директор “2 Набіджі” Іраклі Ахвледіані.

Окрім цього, команда Art Nation працює над розробкою нових програм лояльності, які презентує рітейлерам у кінці року. Кожна з них відповідає актуальним тенденціям та запиту ринку. У компанії впевнені, що вони також матимуть високу ефективність. Адже окрім гейміфікованої акції Arena, інші програми лояльності Art Nation Loyalty було також реалізовано з високим KPI.

Зокрема, в України невдовзі стартує другий сезон інноваційної еко-акції з доповненою реальністю JOYKIS. Перший сезон акції об’єднав 11 торгових мереж з різних куточків країни навколо спільної мети – навчити дітей турбуватися про екологію планети. За її результатами було реалізовано 12 млн карток, а додаток акції посів перше місце у категорії «Освітня гра №1» в App Store і Google Play за період дії акції.

Також яскравим прикладом показника ефективності програм лояльності Art Nation стала акція на базі книжки з доповненою реальністю «Аліса в країні див», яка поставила рекорди продажів — понад 2 млн примірників у чотирьох країнах. Сотні тисяч дітей прочитали шедевр світової класики завдяки доповненій реальності, яка привернула їх увагу.

 Довідка. Art Nation Loyalty — агенція лояльності, що спеціалізується на розробці інноваційних продуктів. Поєднуючи актуальні тренди, технології та ігрові механіки, компанія створює особливі моменти для покупців і додатковий прибуток для рітейлу. Серед клієнтів Art Nation Loyalty: АТБ (№1 в Україні), Євроопт (№1 в Білорусі), Magnum Cash & Carry (№1 в Казахстані), Korzinka.uz (№1 в Узбекистані) тощо.

“2 Набіджі” протягом 11 років є одним з лідерів у сфері грузинської роздрібної торгівлі. “2 Набіджі” — бренд, який прагне змінити досвід купування й адаптуватися до побажань і потреб покупців, переоцінити ринкові правила і статус-кво. Для цього необхідно використовувати всі наявні ресурси, включно з технологіями, і стимулювати розуміння людей у необхідності заощаджувати. Компанія на разі представлена 312 магазинами по всій Грузії, і до кінця року це число буде зростати.

Читайте також – 

Сервіс Glovo поділився результатами роботи перших мікрофулфілмент центрів в Україні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку