Компанія розширила напрямок та розділила дирекцію з продажів між двома спеціалістами. До цього дирекцію із продажів Auchan Україна очолювала діюча СЕО Марта Труш, яку, нагадаємо, призначили на посаду СЕО у березні цього року.
Як повідомили RAU в прес-службі мережі, відтепер в Auchan Україна працює двоє регіональних директорів з продажів: Айк Манукян та Сергій Федоровічев.
“Ми – мультиформатний рітейлер і наша стратегічна амбіція – бути фіджитальним лідером в Україні. Задля того, щоб поглиблено працювати водночас над розвитком фізичних точок, а також урізноманітнювати клієнтський досвід і clients journeys, ми прийняли рішення розподілити задачі дирекції з продажів між двома спеціалістами, – коментує призначення СЕО компанії Марта Труш. – Підсилюємо операційну діяльність в магазинах: робота з асортиментом, імплантаціями, власними марками. А також, фокусуючись на омніканальності нашого клієнта, плануємо розвивати нові послуги і додаткові сервіси”.
Айк Манукян та Сергій Федоровічев в Auchan Україна від самих витоків – ще з 2007 року. Айк приєднався до компанії одразу після закінчення університету на посаду менеджера нічної зміни. За 15 років роботи в компанії очолював різні відділи та департаменти магазину та центрального офісу. Розробляв інструменти маркетингу та працював над клієнтським досвідом. Керував магазинами в різних регіонах. До призначення на нинішню посаду працював коучем зони менеджменту шости магазинів.
![](https://i0.wp.com/rau.ua/wp-content/uploads/2023/09/ai-k-manukjan.jpg?resize=632%2C651&ssl=1)
На новій посаді Айк Манукян зосередиться на управлінні діючими магазинами Києва та заходу України, на експансії та власному виробництві.
![](https://i0.wp.com/rau.ua/wp-content/uploads/2023/09/sergii-fedorovichev.jpg?resize=701%2C651&ssl=1)
Сергій Федоровічев був одним із тих, хто у 2007-му відкривав перший магазин мережі – Auchan Почайна, на посаді начальника відділу молочних товарів. Очолював декілька гіпермаркетів Києва та згодом працював коучем магазинів. У 2019 році став керівником підрозділу нових концептів, де разом з командою розробив інноваційний формат ультранаближеності – Pick Up Point, та підрозділ В2В та B2G. Надалі Сергій Федоровічев буде супроводжувати магазини Центру, Сходу та Півдня України, а також продовжуватиме розвиток малих форматів (супермаркети, Pick Up Point) та В2В напрямку.