
У Горохові відкрився новий магазин Multi Cook (+фото)


Під час виступу на RAU Expo 2025 Анастасія Герасименко, Сhief Commercial Officer Kasta розповіла, як fashion-маркетплейс Kasta рухається в бік мультикатегорійності та поділилася успішними кейсами співпраці з Фокстрот, Pampik та E-Zoo. RAU публікує основні тези виступу.
Ринок змінюється, конкуренція шалена. І, якщо раніше додаткові 5% для клієнта допомагали добре продавати, то зараз це вже не діє. Клієнт зараз шукає швидкості, зручності та щоб все було в одному місці. Саме тому Kasta рухається в бік мультикатегорійності, щоб запропонувати клієнту якомога більше пропозицій. Щоб він додав в кошик і одежу, і книгу, і гаджет, і навіть корм для домашнього улюбленця.
Kasta будує екосистему, базуючись на декількох факторах – логістиці, сервісі, технологіях та персоналізації. Просто відправити клієнту push-сповіщення – це не працює. треба відправити push конкретному клієнту з конкретною пропозицією.
І в той момент, коли партнер має фокусуватися на своєму продукті, Kasta дає йому можливість не фокусуватися на додаткових сервісах. Партнерство з Kasta не нашкодить власному у-commerce, а навпаки, підсилить його.
Kasta дає партнеру базу лояльних клієнтів, які підсилюють його власний e-commerce. Партнерство з Фокстрот розпочалося в листопаді 2024 року і станом на кінець травня в 3,5 раза збільшилася кількість купуючих клієнтів в категорії, разом обробили та відправили понад 15 000 замовлень та середній чек в категорії виріс на 61%.
Безумовно, для Kasta відкривати нові категорії – це не просто та дорого. До того ж досвід клієнта в fashion та електроніці – різний. Клієнт розраховує на розстрочку на довгий період, швидку доставку, гарні знижки і кешбек.
Одна з проблем в fashion-ритейлі – частота покупки. Адже кожного дня нова сукня не потрібна. Тож в Kasta почали думати над цим та прийшли до категорій з високою частотою покупки – це продукти для дітей та тварин.
У цих кейсах мали ось такі результати:
Тож Kasta допомагає швидко масштабуватися, дає доступ до багато мільйонної клієнтської бази. Підвищується лояльность та частота покупок. Kasta не для того, щоб забирати клієнта в онлайн, а для того, щоб підсилити онлайн партнера. Показати, що є лояльний клієнт, який готовий стати клієнтом іншого бізнесу.