Керівники Фокстрот, АТБ, Novus та Eva увійшли до топ-10 СЕО 2024 за версією редакції Ділова столиця

Керівники Фокстрот, АТБ, Novus та Eva увійшли до топ-10 СЕО 2024 за версією редакції Ділова столиця

30.05.2024 12:20
  3080
Дарія Осіїк

Видання Ділова столиця оприлюднило топ-10 СЕО 2024 року, до якого увійшли керівники мереж Фокстрот, АТБ, Novus та Eva.

Редакція Ділової столиці представила топ керівників бізнесу, які на її думку, є найуспішнішими СЕО воєнного часу з урахуванням реалій останнього року. “Швидкі та дієві рішення, нестандартне мислення, планування в умовах невизначеності, вміння змінюватися, адаптуватися та ефективно розподіляти повноваження, враховувати інтереси усіх стейкхолдерів, відчувати момент і бути відданим своїй команді — ось головні функції і риси першої особи в компанії у цей непростий час. Саме вони є передумовою успішного управління, яке в результаті відображатиметься у фінансових показниках та на репутації бізнесу”, – зазначають в рдакції. До цього рейтингу увійшли чотири СЕО з галузі ритейлу, зокрема, СЕО Фокстрот Олексій Зозуля, голова Ради директорів АТБ Борис Марков, генеральний директор мережі супермаркетів Novus Марк Петкевич та виконавча директорка Eva (ТОВ «РУШ») Ольга Шевченко.

Олексій Зозуля, Фокстрот

Олексій Зозуля — СЕО Фокстрот, омніканального ритейлера, оператора мережі електроніки і побутової техніки в Україні, що налічує 124 магазини у 67 містах. Очолює компанію понад п’ять років (з 2019 року).

Завдяки підприємницькому хисту і менеджерській вправності Олексія Зозулі та його команди протягом 2022-го, першого воєнного року, компанія подолала труднощі, пов’язані зі втратою значної частини активів.

Наразі компанія повністю відновилася й адаптувалася до роботи під час війни: оновлює наявні магазини, відкриває нові на місці конкурентів, інвестує в розвиток онлайн-платформи і мобільного застосунку, реалізує інноваційні бізнес-проєкти, націлені на покращення клієнтського досвіду.

Головне і першочергове завдання Фокстрот — бути поруч з українцями: надавати їм очікуваний рівень сервісу і продукту.

Також серед пріоритетів СЕО — підтримка Сил Оборони України і реалізація важливих соціальних проєктів. Олексій був серед ініціаторів корпоративного штабу “Допомога нашим”, який вже надав підтримку захисникам України технікою на понад 33 млн грн. За активну організаторську волонтерську діяльність у 2023 році наказом головнокомандуючого ЗСУ Олексій Зозуля відзначений знаком “За сприяння війську”.

Борис Марков, АТБ

Борис Марков — голова Ради директорів, генеральний директор корпорації АТБ, юрист, доктор економічних наук. Його майстерність допомогла АТБ стати не тільки форпостом продовольчої безпеки країни, а й наочним прикладом стійкого бізнесу.

Під його керівництвом компанія динамічно розвивається, розширює мережу дискаунтерів і багато років є найбільшим платником податків та роботодавцем галузі. Торік до бюджетів всіх рівнів вона сплатила 25,06 млрд грн, що на 4,62 млрд грн більше ніж роком раніше. На підприємствах АТБ працевлаштовано 56 000 українців. Політика компанії спрямована на розвиток власного кадрового потенціалу. Станом на сьогодні понад 4500 співробітників АТБ долучилися до лав ЗСУ, Тероборони та Нацгвардії.

Компанія надає системну підтримку війську, волонтерам, медичним закладам тощо. Загальна сума благодійної допомоги за час війни вже перевищує 1,5 млрд грн.

Борис Марков є співзасновником Благодійної організації “Всеукраїнський благодійний фонд “Здорова дитина”, входить до ради бізнес-клубу INSPIRA business club — спільноти прогресивних бізнесменів, які розвиваються самі та втілюють спільні інноваційні проєкти.

Марк Петкевич, Novus

Марк Петкевич — генеральний директор мережі супермаркетів Novus. До приходу в компанію Марк багато років працював на провідних посадах у Мaxima — найбільшій роздрібній мережі в Литві, яка також має магазини в Латвії, Естонії, Болгарії та Польщі.

У 2008 році Марк Петкевич почав працювати в Novus у ролі заступника директора з розвитку, а з 2017 року очолив компанію на посаді генерального директора. Під його керівництвом компанія успішно долає під найбільші виклики в історії української економіки і ритейлу — від пандемії Covid до повномасштабного російського вторгнення. Одне з ключових управлінських рішень Марка, яке сприяло подоланню цих викликів, — вчасна переорієнтація з вертикальної на горизонтальну модель управління. 

Марк Петкевич приділяє особливу увагу соціальній складовій ввіреного йому бізнесу і разом з Novus допомагає ЗСУ та займається благодійністю. Серед важливих проєктів компанії також варто виділити розвиток нових форматів — дискаунтера Хапайка та Мі Маркет, магазинів біля дому, а також розвиток власних торгових марок — Novus та Marka Promo.

Ольга Шевченко, Eva (ТОВ “РУШ”)

Ольга Шевченко — управлінець із понад 20-річним стажем. Закінчила Дніпропетровський держуніверситет за спеціальністю “Економічна кібернетика”, пройшла програму Executive MBA Міжнародного інституту бізнесу. В лінії магазинів Eva працює із самого заснування. З 2002-го до 2010-го обіймала посаду операційного директора, з 2010-го й донині є виконавчою директоркою.

Під керівництвом Ольги Шевченко компанія зросла до понад 1000 магазинів по всій країні та здобула статус лідера українського ринку drogerie, витримала низку складних випробувань, залишаючись успішною та прибутковою. Зокрема, у 2023 році виторг ТОВ “РУШ” становив 21 млрд грн, у порівнянні з 15,7 млрд грн в 2022-му.

Після повномасштабного вторгнення Eva не просто продовжила працювати. Компанія проводить важливі трансформації, реалізує амбітні проекти та розвиває сервіси. Розбудовує та роботизує склади, представила та масштабує новий дизайн-концепт магазинів “Жіноча енергія”. Крім того, мережа підкорює еліт-сегмент товарів для краси та догляду з новим форматом Eva Beauty, відкрила перший салон краси. Ще одна мета — до кінця року вивести в лідери українського e-commerce інтернет-магазин eva.ua. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку