Іван Старовойт, ТРЦ Hollywood: У I півріччі показник товарообігу ТРЦ зріс на 21%

Іван Старовойт, ТРЦ Hollywood: У I півріччі показник товарообігу ТРЦ зріс на 21%

Сьогодні
  58
Валерія Байда

Як у повномасштабне вторгнення у прифронтовому Чернігові працює ТРЦ Hollywood, який в нього трафік, товарообіг та як залучає нових орендарів і будує відносини з наявними.

ТРЦ Hollywood – найбільший торговельно-розважальний комплекс півночі України площею 53 800 кв. м. З перших днів повномасштабної війни був закритий, проте після вигнання російських окупантів з Чернігівщини з квітня 2022 року працює, поповнює пул орендарів, і наразі вакантність не перевищує 5%. Керівник відділу оренди ТРЦ Іван Старовойт в інтерв’ю для RAU розповів про стратегію розвитку, нові відкриття цьогоріч, показники товарообігу та через які канали ефективно комунікують з аудиторією.

— Як змінився tenant-mix у повномасштабне вторгнення та яке співвідношення міжнародних та українських брендів?

— Цей рік насичений якісним оновленням пулу орендарів у нашому ТРЦ.  Tenant-mix посилився українськими брендами одягу, магазинами техніки та точками beauty-напряму, як-то: відкрив двері магазин Yabluka, сегмент магазинів цифрової техніки посилився відкриттям магазину Кібернетикі, запрацював магазин взуття Buts, відкрив двері бренд одягу для всієї родини Wear me, український косметичний бренд Ms Scrubber та інші. Також активно розвивається home галерея. Співвідношення українських та міжнародних брендів – 80 на 20.

— А хто з орендарів вийшов з ТРЦ у повномасштабне вторгнення та яка причина?

— З початку повномасштабного вторгнення ТРЦ розірвав відносини з брендами, які мали своє коріння в росії та білорусії.

— Яка зараз стратегія розвитку ТРЦ в короткостроковій та довгостроковій перспективі?

— Якщо говорити про короткострокову перспективу розвитку, то основним завданням для нас є підтримка затребуваного tenant-mix із залученням більшої кількості українських виробників та підтримка низького рівня вакантності.

У довгостроковій перспективі – повернення до можливості розширення ТРЦ та запуск ще однієї черги із посиленням tenant-mix великими міжнародними гравцями.

— Чи є зростання товарообігу в I півріччі 2024 року?

— У цілому середньостатистичний показник товарообігу по ТРЦ зріс на 21%. Якщо аналізувати помісячно, то квітень і травень були місяцями з найвищими показниками.

— Яка вакантність в ТРЦ, середній денний трафік та популярні дні для відвідування?

— На момент повномасштабного вторгнення вакантність була 9%, а наразі цей показник – 4,85%.

Середній денний трафік у будні становить 19 000, у вихідні – 22 000-24 000 осіб. Популярними днями для відвідування лишаються вихідні, проте в загальнонаціональні та сезонні свята або події ми теж відмічаємо додаткове зростання трафіку.

— Як оцінюєте популярність розважального сегмента в ТРЦ на третій рік повномасштабної війни? Чи плануєте цей сегмент посилювати?

— Популярність розважального сегмента в ТРЦ зростає. Тому було прийнято рішення посилити його двома новими гравцями: відкриттям віртуального кінотеатру та квест-кімнати на базі віртуальної реальності.

— Як будуєте відносини з орендарями та чи пропонуєте особливі умови співпраці?

— З моменту відновлення роботи ТРЦ ми лояльно та з розумінням вибудовували наш діалог з діючими орендарями з поетапним виходом на комерційні умови договорів. Наразі вибірково маємо особливі умови співпраці.

— Наразі є складність у залучені нових орендарів?

— Залучення нових орендарів йде у звичайному ритмі, як було і до повномасштабного вторгнення.  До того ж 2024 рік дав поштовх розвитку регіональному локальному бізнесу, тому у нас посилився сегмент місцевих підприємців. До прикладу, сегмент магазинів із продовольчими товарами поповнився затишним магазином домашніх напівфабрикатів Світанок.

— Як працює ТРЦ в години відключення електроенергії та чи повністю готовий до зимового періоду?

— Наш ТРЦ повністю готовий до зими та можливих вимкнень електроенергії. Маємо два генератори, які забезпечують функціонування всіх систем життєдіяльності ТРЦ та здатні покрити 40% потужностей від повного споживання орендарями.

Під час вимкнень електроенергії наш ТРЦ працює від міської енергомережі. Щоб мати змогу працювати в такі дні, ми переходимо в режим ощадливого споживання, намагаючись при цьому забезпечити функціонування всіх систем та комфорт для відвідувачів.

— Які зміни у поведінці споживачів помітили та як на них реагували?

— Для ТРЦ питання безпеки є ключовим, тому ми забезпечили функціонування тимчасового укриття в ТРЦ та постійно проводимо інформаційну кампанію по цьому питанню. І саме повітряна тривога впливає на поведінку клієнтів. Проте, ТРЦ розташований на перетині транспортних магістралей міста та поряд із житловими секторами, тож одразу по закінченню повітряних тривог клієнти швидко повертаються в магазини.

— Які онлайн та офлайн-інструменти використовуєте для підвищення трафіку та продажів у ТРЦ?

— Оскільки наші відвідувачі мають широку вікову групу, то ми хочемо комунікувати з клієнтами через ті канали, які для них є максимально зручними і доступними. 

Ми користуємося комплексним підходом, тому міксуємо як офлайн-комунікацію, так і онлайн. Для нас важливо, щоб борди та сітілайти з рекламою були присутні у всіх мікрорайонах міста. Також маємо аудіорекламу – закуповуємо ефірний час на найбільш топових FM-станціях нашого міста. 

Основні наші онлайн-інструменти – це соцмережі. Ми активно користуємося таргетом. Цьогоріч створили новий формат взаємодії з клієнтами, щоб бути корисними та говорити з ними їх мовою – блог. Також активно розвиваємо Tik-Tok.

У цілому поєднання всіх наших інструментів і взаємопідсилення їх один одним дають потрібний результат.

— А все ж таки, які канали взаємодії з аудиторією є найефективнішими?

— Важко виокремити якийсь один канал чи інструмент, бо все залежить від комунікаційної кампанії. Проте, розуміючи, що аудиторія наша стає молодшою, ми зараз акцентуємо увагу на розвитку онлайн-каналів взаємодії.

— Поділіться планами на поточний рік, чекати від вас якихось ексклюзивних новин?

— На наступний рік в планах – подальше посилення присутності українських та міжнародних брендів, розвиток онлайн-інструментів комунікації з клієнтами та партнерами. А про всі ексклюзивні новини повідомлятимемо в соціальних мережах. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку