Призначення місяця в рітейлі та не тільки: АНЦ, Sleeper, Microsoft Україна, Prada, LVMH

Призначення місяця в рітейлі та не тільки: АНЦ, Sleeper, Microsoft Україна, Prada, LVMH

26.01.2023 09:00
  3071
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися за останні місяці на топ-посадах українських  та світових компаній сфер рітейлу та суміжних галузей, хто змінив посаду, а хто пішов на підвищення. 

АНЦ 

З 1 січня департамент маркетинга аптечного холдингу АНЦ очолила Тетяна Паценко. Останні два роки Тетяна обіймала посаду директора з реклами та PR. Працює у фармацевтичному рітейлі більше 10 років, до роботи в АНЦ очолювала департамент маркетингу в ГК МедФармХолдинг. На рахунку Тетяни успішно реалізовані проекти по ребрендінгу аптек АНЦ, оновлення комунікаційної стратегії холдингу та проведення всеукраїнських акцій, кейс яких було представлено на Effie Awards Ukraine у 2021-му. Першочергові завдання на новій посаді Тетяна бачить у зміцненні позиції мережі АНЦ, як лідера ринку, за рахунок підвищення ментальної доступності брендів компанії та збільшення клієнтського портфелю холдингу.  

А департамент Digital & E-commerce очолив Дмитро Сартаков. На першому етапі роботи команди цифрової трансформації основним завданням в e-commerce був перезапуск сайту на сучасній технологічній платформі з урахуванням контексту омніканальності: це не просто сайт, а платформа, що надає правильний користувацький досвід в будь-якій точці контакту – desktop, mobile, додатки Android та iOS, боти у Viber та Telegram, зовнішні інтеграції.

Наразі прийшов час від платформи та каналу продажів перейти до активно зростаючого бізнесу, що не тільки дає клієнтам додаткові можливості, але й сам створює значний обсяг нових клієнтів.

Для досягнення цієї мети в компанії об’єднали цифрових людей та бізнесменів у департамент Digital & E-commerce. Директором новоствореного департаменту призначено Дмитра Сартакова, котрий понад три роки очолював департамент цифрової трансформації.

Sleeper

Український бренд одягу Sleeper призначив Марію Лімонову на посаду директора по взаємодії з брендом та креативним комунікаціям.

Як повідомлялося, раніше Марія Лімонова працювала керівником відділу маркетингу у рф та Східній Європі італійського модного дому Trussardi, керувала відділом зв’язків із громадськістю в Gucci, писала для журналу Tatler.

Microsoft Україна

21 грудня 2022 року корпорація Microsoft оголосила про призначення нового директора свого українського офісу. Ним став Леонід Полупан, він обійняв цю посаду після Яна Петера де Йонга, який перейшов на нову роль в Microsoft, як глобальний директор по роботі з клієнтами.

До кар’єри в Microsoft у Полупана був великий досвід роботи у телеком-галузі: він працював в операторі UMC, який згодом став МТС, і зараз працює під брендом Vodafone Україна. У Microsoft Леонід почав працювати з 2018 року, з посади регіонального директора з продажів, згодом виріс до Enterprise Sales Director CEE.

На новій посаді Леонід відповідатиме за надання рішень для критичної інфраструктури, державних установ та інших секторів в Україні, для підтримки роботи інфраструктури та обслуговування громадян через хмарні сервіси Microsoft.

«Як для Microsoft, так і для мене особисто, це велика відповідальність та можливість підтримати Україну. Крім надання можливості працювати у Microsoft Cloud, ми продовжимо підтримувати країну у сфері кібербезпеки, що наразі є критично важливою, допомагати некомерційним та гуманітарним організаціям; підтримувати співробітників, які роблять внесок у діяльність гуманітарних організацій, а також надавати дані та підтримку міжнародним організаціям, які допомагають Україні», — написав Леонід про своє призначення у LinkedIn.

Prada

Італійська модна група Prada, акції якої котируються на Гонконгській біржі, заявила, що призначила колишнього керівника Dior Джанфранко Д’Аттіса на посаду головного виконавчого директором свого флагманського бренду Prada. Він почав виконувати свої обов’язки 2 січня цього року.

“Його перевірений досвід роботи в секторі розкоші, з особливим акцентом на роздрібну торгівлю, допоможе Prada збільшити потенціал зростання в усіх географічних регіонах”, – йдеться в заяві групи. Цей крок відбувся через кілька днів після призначення колишнього керівника Luxottica Андреа Герра новим генеральним директором групи Prada, щоб полегшити перехід до наступного покоління сім’ї засновників бренду.

LVMH

Антуан Арно, старший син голови LVMH Бернара Арно, у у грудні 2022 року був призначений головним виконавчим директором сімейної холдингової компанії Christian Dior SE, замінивши на цій посаді ветерана Сідні Толедано і викликавши спекуляції щодо наступництва в групі.

Цей крок підвищує статус 45-річного Антуана, одного з п’яти дітей Арно, які обіймають керівні посади в LVMH, групі, що стоїть за будинками моди Louis Vuitton і Christian Dior, а також численими брендами, починаючи від шампанського і закінчуючи п’ятизірковими готелями.

Christian Dior – компанія, акції якої котируються на біржі і яка володіє основною часткою сім’ї Арно в LVMH (LVMH.PA), найбільшій у світі групі компаній, що спеціалізується на предметах розкоші.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку