Дорослі ігри: як гейміфікація завойовує довгострокову лояльність клієнтів Чому гейміфікація краще, ніж просто знижка, яка механіка гри найпопулярніша та яке покоління краще залучається до... E-commerceМаркетинг 30 Червень 2025 140
Alviva Group виводить на ринок нову категорію хлібу Зберігаючи лідируючу позицію у виробництві тостових хлібів під брендом “Супер тост” з 2021 року, Alviva Group першою в... Новини партнерівРозвиток 30 Червень 2025 165
Ролики тижня: Forbes, TA-DA!, Ukrnafta, Сільпо, Skintet Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від... Історія вихідного дняМаркетинг 29 Червень 2025 425