Олексій Гулий, Техно Їжак: Ми працюємо над тим, щоб роздріб та інтернет-магазин сприймались клієнтами як єдине ціле

Олексій Гулий, Техно Їжак: Ми працюємо над тим, щоб роздріб та інтернет-магазин сприймались клієнтами як єдине ціле

02.11.2023 09:00
  1877
Дарія Осіїк

Як Техно Їжак розвиває омніканальність, а також як інтернет підтримує роздріб і навпаки. Про це та інше власник мережі розповів під час RAU Webinar , що відбувся 11 жовтня. 

Про створення та розвиток мережі Техно Їжак

Мережа Техно Їжак з’явилася у 2011 році. Тоді ми розвивались як мережа маленьких торгових острівків в торгових центрах. У 2014 році ми почали розвивати інтернет-магазин, оскільки зрозуміли, що він нам потрібен для подальшого розвитку.

На розробку сайту нам знадобилось 1,5 роки. В інтернет-торгівлю ми вийшли з тією ж групою товарів. Серед нашого асортименту були чохли, аксесуари та скло до мобільних телефонів, кабелі та невеличкі гаджети. Пізніше ми зрозуміли, що такі товари краще купуються у роздріб, натомість онлайн-клієнти охочіще замовляють техніку та гаджети. Тому ми змінили асортимет: в інтернеті ми продавали техніку, а у роздріб – аксесуари і невеликі гаджети. На той момент ми вже мали мережу з 30 торгових точок, які нам дуже допомогли у розвитку інтернет-магазину, оскільки ми використовували їх як точки видачі онлайн-замовлень. 

Зараз наш інтернет-магазин має 650 000 відвідувачів на місяць. Ми також маємо понад 100 торгових точок у 18 містах України, які ми також використовуємо як точки видачі онлайн-замовлень. Окрім невеликих острівків ми також маємо дев’ять шоу-румів, які працюють як повноцінні магазини, де представлений розширеший асортимент, і наші клієнти можуть там купити як мобільний телефон, так і MacBook.

Про конкуренцію та зміну структури бізнесу

Зараз структура нашого бізнесу суттєво змінюється. Конкуренція як в офлайн, так і онлайн-торгівлі електронікою та аксесуарами дуже велика, тому потрібно постійно розвивати обидві сфери.

Я переконаний, що зараз розвивати роздріб без інтернету неможливо, так само неможливо розвивати і електронну комерцію без наявності фізичних торгових точок. Ми це зрозуміли приблизно чотири роки тому і почали розвивати омніканальність мережі. Так, кожен наш острівок має великий iPad, де відвідувачі можуть ознайомитись з асортиментом нашого інтернет-магазину та одразу оформити замовлення. Ми вирівняли ціни і асортимент, і працюємо над тим, щоб нашш клієнт сприймав інтернет-магазин та роздріб як єдине ціле. Зараз ми приділяємо цьому багато часу.

Загалом бізнес Техно Їжак складається з мережі торгових точок у форматі островків у ТРЦ, де продаються аксесуари до мобільних телефонів, повноцінних магазинів, котрі продають техніку, та інтернет-магазину. Зараз ці три складові ми об’єднали в одну систему. Для цього ми збираємо дані з усіх каналів, і аналізуємо їх, щоб максимально прицільно налаштовувати маркетинг та рекламу. За останні сім років ми зібрали понад мільйон данних, з якими ми зараз працюємо.

Про розвиток шоу-румів та залучення клієнтів через інтернет

Зараз ми активно розвиваємо мережу шоу-румів, оскільки бачимо в них для себе перспективу. Але навіть якщо торгова точка знаходиться у дуже хорошій локації, щоб привабити клієнтів потрібно багато часу та великі інвестиції. Однак інтернет-магазин допомогає пришвидчити цей процес. Ми використовуємо фізичні магазини як точки видачі інтернет-замовлень, і 25% клієнтів, які забирали своє замовлення в магазині, повертаються туди, щоб здійснити покупку. І ми працюємо над тим, щоб цей відсоток зростав. Для цього ми використовуємо такі інструменти як кешбак, акції тощо.

Зараз ми налаштовуємо усі бізнес-процеси так, щоб усі складові бізнесу працювали як одне ціле. Також багато уваги приділяємо тому, щоб клієнти так само  цілісно сприймали наш інтернет-магазин та роздрібну мережу.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку