Олег Вишняков, Ultramarket: Як ми навчилися працювати без світла

Олег Вишняков, Ultramarket: Як ми навчилися працювати без світла

20.08.2024 08:45
  1192
Костянтин Симоненко

Українські мережі продуктового ритейлу вивчили уроки минулих років, в тому числі, коли екстрені відключення електроенергії ставали нормою. Навчившись на помилках та зібравши цінний досвід, у 2024 році стали сильнішими. Інвестиції у генератори та альтернативні джерела енергії дозволили покращити енергонезалежність і забезпечити безперебійну роботу магазинів навіть під час екстрених ситуацій.

Власник мережі гіпермаркетів Ultramarket у своїй колонці для Економічна правда розповів з якими викликами зіткнувся ритейл під час війни та як їх долав.

Перші удари та виклики

У 2022 році, коли почалася повномасштабна війна, наш бізнес опинився у стані хаосу. Ми завжди вважали, що готові до будь-яких викликів, але реальність була іншою. Вже на початку вторгнення зіткнулися з нестачею товарів, проблемами з логістикою та тривалими повітряними тривогами. Чимало співробітників евакуювалися, а деякі виробництва просто закрилися. Асортимент магазинів значно скоротився і довелося шукати нових постачальників.

Потім прийшов дефіцит палива. Фури стояли на заправках по кілька діб, і не можна було доставити товари до магазинів. Ціни на паливо злетіли, і це відобразилося на всіх витратах, а отже, і на цінниках у наших магазинах.

Найбільшим випробуванням стало придбання генераторів. Через великий попит і дефіцит на ринку, ціни були завищені, а знайти фахівців для їх встановлення та налаштування було майже неможливо.

Але попри складнощі бізнес поступово пристосовувався до нових умов. Згодом саме ритейл почав разом із Пунктами незламності створювати умови для того, аби відвідувачі мали змогу підзарядитися, обігрітися, а інколи навіть попрацювати.

Новий рівень підготовленості

Цей важкий досвід не пройшов даремно. У 2024 році в мережі Ultramarket були значно краще підготовлені до відключень світла. Всі труднощі 2022 року допомогли швидше реагувати на зміни та адаптуватися до нових умов. Були закуплені високоякісні генератори та системи безперебійного живлення, встановлені альтернативні джерела енергії, що дозволило не залежати від зовнішніх факторів настільки, як раніше.

Також оптимізували процеси, запровадили цифрові рішення для управління логістикою та запасами. Використання даних для прогнозування попиту допомогло уникнути дефіциту товарів, що було великою проблемою у 2022 році.

Персонал пройшов навчання та сертифікацію для обслуговування енергетичних систем, що дозволило швидко реагувати на будь-які проблеми. Ми також розробили чіткі плани дій у разі відключення електроенергії, що забезпечило безперебійну роботу магазинів навіть у найскладніші моменти.

Як бізнесмен можу сказати, що 2022 рік був для мене та моєї команди справжнім викликом. Ми вчилися на своїх помилках, проходили через численні труднощі, але цей досвід зробив нас сильнішими. У 2024 році ми вже були готові до будь-яких викликів, і це дозволило нам не тільки зберегти бізнес, але й розвивати його навіть в умовах відключень світла. Ми вчилися, росли та розвивалися, і тепер можемо з впевненістю дивитися у майбутнє, знаючи, що ми готові до будь-яких викликів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку