Олег Вишняков, Ultramarket: Як ШІ вже інтегрувався в ритейл
Ритейл – галузь, яка динамічно розвивається. А використання ШІ – це не лише технологічний тренд, а й стратегічний напрям збереження конкурентоспроможності.
У своїй колонці для NV Олег Вишняков, власник мережі гіпермаркетів Ultramarket, розказав про інтеграцію ШІ в ритейлі. RAU обрала основні тези.
За дослідженням Statista практично 40% директорів роздрібної торгівлі стратегічно впровадили ШІ, CV та MV, що свідчить про перехід від експериментальних етапів до цілеспрямованої інтеграції ШІ. А з 35% успішного масштабування цих технологій вказує на позитивний взаємозв’язок між впровадженням і конкретними перевагами ШІ. Також передбачається 15% зростання користувачів протягом наступних 12 місяців.
Про інтеграцію ШІ в ритейл
Інтеграція штучного інтелекту в ритейл визначається не лише автоматизацією процесів, але і створенням нових, персоналізованих та інноваційних способів взаємодії з клієнтами та оптимізації бізнес-процесів. Сьогодні це 40% ритейлерів світу.
- ШІ продовжать використовувати для аналізу великого обсягу даних про покупців, що дозволить створити персоналізовані пропозиції та рекомендації, які враховують індивідуальні вподобання та історію покупок. І це збільшить лояльність клієнтів.
- ШІ допоможе у точному прогнозуванні попиту, автоматизації управління запасами та оптимізації логістичних процесів. Це допоможе забезпечити ефективне управляння товарними запасами.
- Допомагає взаємодіями з покупцями. Це і впровадження чат-ботів, і віртуальних помічників для підтримки клієнтів.
- ШІ використовуватиметься для аналізу поведінки покупців у магазинах та в онлайн-просторі, виявлення аномальної поведінки та попередження шахрайства. До прикладу, відстежування та аналіз аномалій у платіжних операціях, щоб забезпечити високий рівень безпеки.
- Дозволить автоматизувати рутинні операції, звільняючи час співробітників на більш стратегічні завдання.