Олексій Панасенко, Novus: Намагаємось тримати ціни на доступному рівні

Олексій Панасенко, Novus: Намагаємось тримати ціни на доступному рівні

25.10.2022 08:15
  1123
Дарія Осіїк

В ефірі П’ятому каналу операційний директор Novus Олексій Панасенко розповів про ціни на товари в супермаркетах, і чи зріс попит, враховуючи масовані ракетні атаки російських терористів в Україні. Пропонуємо текстову версію його виступу.

 Про ажіотаж в магазинах після повітряних атак

Дійсно, 10 жовтня спостерігався підвищений попит в магазинах. Але тут варто врахувати два фактори: по-перше, це був відкладений попит. Магазини пів дня не працювали, і тому частина людей, яка зазвичай робить закупівлі в першій половині дня не, змогли це зробити. Тому вони пішли в магазини після закінчення тривоги. По-друге, люди дійсно намагались зробити якісь запаси, але це не була паніка як наприкінці лютого та на початку березня, коли люди масово закуповували товари тривалого зберігання. 

Мережа Novus працює здебільшого в Києві та Київській області, тому ми можемо говорити лише про ці регіони. В наших магазинах зараз купують товари повсякденного вжитку. Хоча дійсно після масованих атак купували багато води у великих упаковках. 

Загалом, насамперед підвищений попит був в магазиних, розташованих в житлових масивах, або як їх ще прийнято називати “біля дому”, оскільки після завершення тривоги люди йшли саме в найближчий магазин. У великих супермаркетах черг практично не було. Там можна було комфортно скупитись через велику площу магазину та наявність всього необхідного. Але багато людей не їдуть далеко від дому і укриттів, тому намагаються купити товари якомога ближче до свого місця проживання. 

Про постачання 

Я можу запевнити, що загалом українцям немає причин хвилюватись. У нас в наявності достатньо товару тривалого зберігання та добре відпрацьовані лагцюги поставок швидкопсувних товарів. Останнім часом ми повністю задовольняємо споживчий попит та функціонуємо досить комфортно, і наші покупці це відчувають. Тож, повторюсь, що після повітряних атак підвищений попит спостерігався саме на товари щоденного споживання – це хліб, масло, молоко тощо. 

Про підвищення цін на продукти

На жаль ціни зростать і ми всі це дуже відчуваємо. Але наша мережа намагається тримати ціни на доступному для покупців рівні. Крім того, ми завжди пропонуємо акційні товари, товари соціального значення з найнижчим цінником. 

Дійсно значно виросла ціна на яйця. На жаль, є звичайні технологічні процеси, які через війну були значно порушені. Зокрема, у березні не було закуплено достатньо молодих птахів, які мали бути висадженні для несення яєць. 

Також значно виросла ціна на деякі овочі та фрукти. Зокрема, значно подорожчала цибуля, яка вирощується на півдні України. Тому спостерігається дефіцит цієї продукції. 

Але ми намагаємось максимально тримати ціни, щоб покупці мали що купити за свої кошти. Насамперед це стосується продуктів довготривалого зберігання. Ми налагоджуємо ланцюги поставок імпортного товару, але там вартість не завжди низька, оскільки ціни в Європі також зростають. 

Загалом частка імпортного товару у нас значно зросла через тимчасову втрату регіонів, де вироблялась велика кількість продукції. Також ми втратили частину врожаю внаслідок бойових дій. Тому цю прогалину ми заповнюємо імпортним товаром. Але для нашої мережі закупівля українського товару та підтримка вітчизняного виробника є пріоритетом. Економіка нашої країни повинна працювати. 

Читайте також – 

Новини FMCG за вересень: Сільпо в стилі дзен, відновлені Novus та Пчілка маркет, можлива експансія на захід Чудо маркет та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку