Новим директором з маркетингу Varus стала Анна Луганська
Останні два місяці Анна Луганська виконувала обов’язки директора з маркетингу. До цього посаду обіймала Ольга Румянцева, яка працювала в компанії з березня 2021 року до квітня 2023 року.
В минулому Анна мала досвід роботи директором з маркетингу в Digma Food Market та продуктової мережі Економ. Її професійний досвід роботи в маркетингу складає 10 років. У Varus почала працювати у 2021 році на позиції заступника директора з операційного маркетингу. Анна займалась питаннями організації і запуску маркетингових проектів та рекламних кампаній мережі.
Ключовими завданнями на новій посаді Анна бачить зміцнення позицій Varus та збільшення впізнаваності мережі в нових регіонах, підвищення ефективності роботи в digital-напрямку та налагодження більш теплого спілкування з клієнтами через різні канали комунікацій.
“Хочу, щоб моя команда була закоханою в клієнта, а клієнт був закоханий у нашу мережу, бо Varus – це про любов і клієнтокохання”, – коментує Анна Луганська.
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість – 103 супермаркети у різних містах України.
Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини to go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.