
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


До цього призначення Михайло Іванцов працював на посаді Chief Product Officer в медичній лабораторії Діла. Його професійний досвід роботи в рітейл маркетингу складає більше 15 років. Раніше обіймав керівні посади в компаніях Comfy, Алло, Vodafone Retail.
Ключовими завданнями на новій посаді Михайло називає зміцнення лідерських позицій мережі за рахунок розвитку культури споживання оптичного продукту, підвищення ефективності роботи в digital каналах та розвиток бонусної системи мережі.
В свою чергу, Віолета Титаренко, яка з 2014 року очолювала маркетинг в Люксоптика, з 4 травня 2023 року почала обіймати посаду директора роздрібної мережі.
Нагадаємо, вже 29 років Люксоптика – найбільший продавець окулярів в Україні. Перший магазин мережі відкрився в 1994 році в Харкові і за цей час мережа зросла до більш ніж 200 магазинів у всіх куточках країни. За 2022 рік компанія відкрила 12 нових магазинів. Також, на початку поточного року, серед інших Люксоптика відкрила флагманський магазин у Києві на Хрещатику.