Новим маркетинг-директором мережі New Balance призначено Олега Кравченка

Новим маркетинг-директором мережі New Balance призначено Олега Кравченка

06.02.2025 12:30
  930
Дарія Осіїк

З 1 лютого напрямок маркетингу ритейлера спортивного одягу та взяття New Balance очолив Олег Кравченко. Олексій Зеркаль залишив посаду 31 січня.

Як повідомили RAU джерела на ринку, Олексій Зеркаль, який двічі обіймав посаму СМО New Balance (у 2017-19 роках та з 2021-го по 2025-й) покинув компанію. Його місце зайняв Олег Кравченко. Як пише видання NV, за свою кар’єру Олег встиг запустити екіпірувальний центр для бігунів RunLab, веб-студію, попрацювати в міжнародній інвесткомпанії і створити проект з продажу нерухомості DIM Realt. Серед захопленнь топ-менеджера: активний, а часом – екстремальний спорт. Він пробіг шість найбільших марафонів світу, “зробив” IronMan, переплив Босфор і цілиться на сім головних вершин світу.

Нагадаємо, New Balance – міжнародний ритейлер корінням зі Сполучених Штатів. Історія New Balance почалася у 1906 році в США в місті Белмонт, де 33-річний емігрант з Англії Уїльям Райлі засновав лабораторію з розробки та виробництва ортопедичного взуття.

В 1938 році Райлі розробляє і випускає першу бігову модель New Balance для місцевого спортивного клубу. В 1940 році в ній вперше беруть участь у змаганнях, після чого компанія починає випускати взуття на замовлення для спортсменів, що займаються не тільки бігом, але й баскетболом, тенісом і боксом. З 1941 року New Balance почав виробляти кросівки для бейсболу, тенісу та боксу.

В 1954 році фірму придбав Пол Кідд і продовжив розвивати бізнес. В 1972 році компанію купує Джим Дэвіс, який є її власником і дотепер. На той час компанія нараховувала шість співробітників, а її виробнича потужність складала 30 пар бігових кросівок Trackster на день.

Далі внаслідок швидкого розвитку та міжнародної експансії компанія зуміла стати одним із світових лідерів у сегменті спортивного взуття, одягу та аксесуарів.

В Україні мережа налічую 38 магазинів у 18-ти містах країни.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

Як автоматизація створення цифрового контенту спрощує роботу постачальників: досвід компанії Проденерго із платформою Listex

У сучасному роздрібному бізнесі якісний цифровий контент має вирішальне значення для успішних продажів. Але для...
time icon  
  173
Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Дослідження Deloitte: які товари та способи купівлі домінують в Україні та як змінилися купівельна поведінка в 2024 році

Як з’ясували фахівці компанії Deloitte в Україні, на третій рік повномасштабного вторгнення українці менше обмежують себе...
time icon  
  407
Усі новини ринку