Лариса Голубєва, ТЦ Піраміда: Ми не боїмося конкуренції

Лариса Голубєва, ТЦ Піраміда: Ми не боїмося конкуренції

05.09.2017 09:00
  3970
Виктор Нагорский

CEO ТЦ Піраміда про реконцепцію торгового центру, будівництво другої черги ТЦ, конкуренцію за споживачів на Лівому березі Дніпра та багато іншого.

Близько року тому столичный торговий центр Пірамида перейшов у власність інвестиційної компанії Dragon Capital, яка викупила об’єкт у групи американських і британських інвесторів. Відразу після покупки в Dragon Capital заявили про намір оновити ТЦ, щоб поліпшити якість і продуктивність його роботи. Однак до цього часу ніяких кардинальних змін в торговому центрі не відбулося, не розкривалися і подробиці реконцепції. Зараз управлінці торгового об’єкта не приховують – активна фаза оновлення комплексу почнеться вже найближчим часом. В інтерв’ю для Асоціації рітейлерів України CEO Піраміда Лариса Голубєва розповіла про плани будівництва другої черги ТЦ, розширення розважальної складової, відкриття кінотеатру та багато іншого.

Робота над розвагами

– Після придбання Піраміди Dragon Capital повідомив про плани провести реконцепцію торгового центру. Чи готовий уже план реконцепції та в які терміни планується його реалізувати?

– Ми плануємо провести реконцепцію протягом найближчих трьох років і зараз знаходимося на передпроектній стадії. У цьому році основна увага буде приділена внутрішній реорганізації простору і інтер’єрів. Наступного року плануємо почати першу стадію великої реконструкції, а з 2019 року – другу стадію. Завершити всі роботи по реконструкції плануємо до 2020 року.

– Що зміниться?

– Якщо говорити про функціонал, то хочемо додати розважальну зону, розширити торгову галерею та відкрити повноцінний фуд-корт. Так, у нас є сильні оператори, такі як «Пузата Хата», «Муракамі» і ще кілька кафе, але повноцінної зони фуд-корту все ж не вистачає. Створюючи оптимальний симбіоз розважальної зони, фуд-корти і галереї, будемо прагнути максимально охопити потреби відвідувачів щодо покупок і послуг, а також надати ще більше можливостей для проведення дозвілля в нашому торговому центрі.

В рамках реконструкції також плануємо додати невеликий офісний центр, попрацювати над фасадом, озелененням території та оптимізацією парковки.

– Як маєте намір посилити розважальну складову?

– В першу чергу – це кінотеатр. Зараз ведемо переговори з оператором. Також в наших планах відкрити дитячий розважальний центр. Все це буде реалізовано виключно за рахунок розширення площі торгового центру. Іншими словами, заміщати рітейлерів на операторів розваг не плануємо. На щастя, технічні можливості для розширення у нас є.

– А де буде новий офісний центр?

– Він планується з боку вулиці Мішуги. Попередньо три поверхи, але це питання ще перебуває на стадії обговорення.

– Як виросте після розширення GBA і GLA торгового центру?

– Плануємо збільшити GBA на 40%, а GLA на 70%.

– У процесі реконцепції плануєте закривати ТЦ на ремонт?

– Закриття на ремонт не планується. Всі будівельні роботи будуть проводитися в умовах працюючого торгового центру. Можливо, в окремі періоди буде обмежений доступ з деяких сторін, але в цілому плануємо, що ТЦ буде працювати в своєму звичайному режимі.

Найближча перспектива

– Що плануєте зробити вже в цьому році?

– Як я вже говорила, в цьому році ми сфокусуємось на внутрішніх роботах. Плануємо провести заміну освітлення, де це необхідно – оновити перекриття та інші елементи внутрішнього оздоблення. А також плануємо провести релокацію ескалаторів, додати ще один ескалатор з боку магазину «Сільпо» і ліфт на другий поверх з боку метро. Сподіваємося, що до кінця року завершимо цей етап і приступимо до наступного. Втім, багато що залежить від отримання дозволів в державних структурах, а це передбачити складно.

– Будівельні роботи по розширенню почнете вже з наступного року?

– Так, якщо до кінця поточного року вийде закінчити роботу над проектом і увійти в наступний рік із робочою документацією.

– Обсяг інвестицій в реконцепцію готові назвати?

– На даному етапі про суму інвестицій говорити зарано. Думаю, коли буде готовий проект і вся документація, ми зможемо назвати цифри.

– Піраміда – один з найбільш успішних ТЦ на лівому березі. Однак і конкуренція тут поки не висока. За вашими оцінками, чи може поява ТРЦ River Mall і Rive Gauche, відкриття яких очікується в 2017-18 роках, істотно відобразитися на показниках Піраміди?

– Час покаже, але ми не боїмося конкуренції. Найголовніша перевага Піраміди – локація. І незалежно від зростаючої конкуренції, вона залишається незмінною.

Звичайно, відкриття нових ТЦ впливає на вже діючі, в першу чергу перерозподіляючи потоки. Це неминуче.

Тому ми постійно працюємо над оптимізацією та поліпшенням складу орендарів і над тим, щоб зробити наш ТЦ ще більш привабливим. Наш потік відвідувачів стабільний і це, в основному, наші постійні покупці, у яких ми намагаємося підтримувати інтерес до торгового центру, даючи їм можливість не тільки купити все необхідне у нас, але і відпочити і смачно поїсти.

Зміцнення позицій

– Як плануєте мінімізувати вплив зростаючої конкуренції на ефективність роботи ТЦ?

– Запланована реконцепція і є відповіддю на це питання. Розширення ТЦ і посилення розважальної зони з фуд-кортом спрямовані на те, щоб Піраміда стала центром сімейного дозвілля. Таким чином, у жителів мікрорайону не буде необхідності їхати в інші торгові центри за розвагами – все це буде біля їхнього будинку в ТЦ Піраміда.

Ми розраховуємо не просто на підтримку трафіку на нинішньому рівні, а скоріше на його суттєве зростання.

– Який середній трафік відвідувачів в ТЦ Піраміда і як він змінюється в останні роки?

– Відвідуваність стабільно зростає, і ми постійно над цим працюємо, проводячи багато різних заходів, як для дорослих, так і для дітей. Наприклад, безкоштовні ігротеки для відвідувачів, які у нас проходять у вихідні, фестивалі, тематичні заходи.

При цьому важливо не забувати, що ми торговий центр, який переважно працює на цільову аудиторію прилеглих кварталів.

Ми орієнтовані на постійних покупців і намагаємося створювати в центрі комфортну атмосферу, щоб сюди хотілося повернутися. Так само приводячи сильних орендарів, ми підсилюємо потік відвідувачів. Наприклад, кілька місяців тому у нас відкрився магазин Цитрус, один із перших на Лівому березі, що підвищило інтерес до Піраміди.

– Ви говорили, що в рамках реконцепції також буде розширена торгова галерея. Яких рітейлерів хочете сюди залучити і які сегменти посилити?

– Це питання ще обговорюється. У будь-якому випадку, формування пулу орендарів – безперервний процес. З огляду на невелику площу ТЦ, нам важливо щоб кожна людина, яка прийшла до нас, могла знайти те, що йому потрібно. Поки рано говорити про якісь конкретні бренди після реконцепції, ми зараз працюємо над цим.

– Яка зараз вакантність в ТЦ?

– Вакантність в нашому ТЦ вже багато років тримається на нульовому рівні, і це заслуга не тільки локації, а й нашого підходу до кожного орендаря. Нас цікавлять не тільки наші показники роботи, але і наскільки успішно працюють тут наші орендарі. Сильний орендар з цікавим для наших відвідувачів брендом – запорука нашого спільного успіху.

– Останнім часом багато хто з рітейлерів говорить про значне підвищення ставок оренди в столичних торгових центрах. Чи підвищувалися ставки в ТЦ Піраміда?

– Ми, як і багато девелоперів, в кризу йшли на поступки орендарям, знижуючи ставки. Навіть в ті часи наша вакантність залишалася на рівні нуля, не враховуючи технічних замін, тому що ми сідали за стіл переговорів і знаходили компромісне рішення, прийнятне для обох сторін.

Зараз ринок оживає, відповідно, орендарі відчувають себе впевненіше.

Попит на вільні торгові площі досить високий. Товарообіг зростає, ставки оренди теж ростуть. Все логічно. Я б не говорила про значне підвищення орендних ставок: все повинно бути порівняно із ситуацією на ринку.

Читайте також –

Олексій Пашунов, Амстор: В перезапуск ТЦ інвестували 150 мільйонів гривень


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку