Як збільшити конверсію на третину за рахунок редизайну сайту – кейс UBI Конференц Холл

Як збільшити конверсію на третину за рахунок редизайну сайту – кейс UBI Конференц Холл

28.09.2017 08:30
  580
Ukrainian Retail Association

На що варто звернути увагу при оновленні сайту і як найбільш ефективно здійснити редизайн порталу.

елена жидких ubi

Сайт вже давно перестав бути простою візиткою будь-якої компанії, що містить лише коротку інформацію та контактні дані. Зараз корпоративний сайт – віртуальне “обличчя” компанії, і в переважній більшості випадків багато клієнтів своє перше враження складають саме за зовнішнім виглядом і функціональністю порталу. Якщо на ньому складно знайти необхідну інформацію, незрозуміла навігація, забагато непотрібних деталей – це залишає негативне враження, і компанія може ще до першого особистого контакту втратити потенційного клієнта. З іншого боку, надмірно спартанський, лаконічний сайт також може відштовхнути користувача, який вирішить, що компанія застрягла в минулому десятилітті і не поспішає впроваджувати сучасні технології.

Саме тому багато компаній з певною періодичністю змінюють дизайн і вдосконалюють функціонал порталу. Не залишається осторонь від цієї тенденції і партнер Асоціації рітейлерів України UBI Конференц Холл: компанія провела редизайн сайту, значно підвищивши його функціональність і зручність для користувачів. Чому компанія зважилася на зміни і чого цим вдалося досягти, RAU розповіла керівник відділу реклами та PR UBI Конференц Холл Олена Жидких.

– Чому вирішили оновити сайт?

– Для нашої сфери бізнесу – конференц-сервісу – сайт: основний інструмент продажів. Саме цими принципами ми керувалися при розробці нового дизайну сайту компанії – ubi-hall.com.ua.

Як відомо, сайт живе два, максимум – три роки. По закінченню цього часу оновлення просто необхідно. Наш сайт пропрацював цілих чотири роки. Не скажу, що нічого не змінювалося. Безумовно, поліпшувалася структура, наповнення, але це особливо не змінювало цілі і завдання, які ми покладали на ресурс.

Основна причина оновлення сайту – це, звичайно ж, моральна відсталість ресурсу. Виникло бажання поліпшити структуру, зробити більш зручною та зрозумілою для користувача, впровадити додатковий функціонал, створити нову, більш вдалу взаємодію з користувачами.

Крім того, на початку 2017 року в нас змінився логотип, а це спричинило за собою і зміну всіх елементів фірмового стилю, в тому числі і зовнішнього вигляду порталу.

– Що саме було зроблено для оновлення?

– Для початку була обрана платформа, на якій планувалася розробка сайту. На наш погляд, дуже зручною і функціональною зараз є платформа WordPress. Безліч шаблонів можуть задовольнити побажання будь-якого замовника. Проте, в нашому випадку, ми не обмежилися стандартними шаблоном. Підряднику була поставлена ​​задача розробити індивідуальний дизайн, з чим він успішно впорався.

Головна сторінка сайту була поділена на інформативні блоки таким чином, щоб відвідувач, перебуваючи на ній, відразу міг знайти потрібну йому інформацію.

Крім того, додаткові плагіни, впроваджені на новому сайті, дали відвідувачеві можливість зв’язатися з нами не тільки традиційним способом. Йдеться про кнопку зворотного дзвінка, мессенджер Facebook і форми зворотного зв’язку.

– Що змінилося в порівнянні зі старою версією сайту?

– Усе. Починаючи від платформи, закінчуючи принципами подачі інформації і дизайном.

– З якими труднощами зіткнулися в процесі оновлення?

– Виключно з технічними. Хотіли, щоб наш сайт був цікавим і зрозумілим користувачеві. Тому всі технічні задумки вимагали реалізовувати, навіть якщо підрядник стверджував, що це неможливо зробити.

– Як планували збільшити конверсію за рахунок оновлення сайту і чи виправдалися очікування?

– Планували збільшити конверсію як мінімум на 30%. Уже зараз, лише через місяць після запуску оновленого ресурсу, досягли показника збільшення конверсії на 20%.

– Скільки часу зайняв редизайн?

– Як правило, подібні роботи підрядники обіцяють виконати за 1-1,5 місяці. Але не в нашому випадку. Ми підійшли до оновлення сайту з повною відповідальністю, чого і вимагали від підрядника. Тому роботи по оновленню сайту затягнулися на три місяці. Однак в підсумку отримали якісний продукт.

– Як користувачі сприйняли оновлений сайт?

– Ми вважаємо, що дуже добре. Це простежується по дзвінках і запитам. Ми керуємо мережею майданчиків / конференц-залів в Києві і області, у кожного з них є своя назва. Раніше клієнти часто не могли чітко сформулювати, який з майданчиків їх цікавить. Зараз все по-іншому. Клієнт дзвонить і цікавиться конкретною локацією. А це означає, що контент сайту став більш чітким і структурованим для користувача.

Читайте також – 

Топ-менеджери UBI Fashion Center: Працюємо над поєднанням різноманітних форматів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку