Топ-менеджери UBI Fashion Center: Працюємо над поєднанням різноманітних форматів

Топ-менеджери UBI Fashion Center: Працюємо над поєднанням різноманітних форматів

18.04.2017 08:30
  972
Юлия Бондаренко

Як на одному майданчику вдало поєднувати послуги рітейлу та комунікаційну платформу і при цьому активно розвивати свою цільову аудиторію – досвід UBI Fashion Center.

UBI Fashion Center – оригінальний 7-поверховий торгово-подієвий центр преміум-класу, розташований в історичній частині Києва. Його загальна площа становить понад 7000 кв. м. Кожен з поверхів UBI Fashion Center унікальний своєю функціональністю. Шопінг-простір, co-working, event-зона – усе це вдалося поєднати в центрі.

Про напрями роботи Fashion Center, про труднощі, які доводиться вирішувати, і яких оновлень варто очікувати найближчим часом у центрі rau.ua розповіли директор з розвитку UBI Fashion Center Павло Передистий і керівник відділу PR і реклами Олена Жидких.

– Як з’явилася ідея створити проект, що зможе об’єднати fashion-рітейл, комунікаційну платформу та event-послуги?

Павло: Ми починали роботу в fashion-бізнесі з двох бутиків у центрі Києва. Через якийсь час зрозуміли, що у цих рамках можливості розвитку вичерпані. Пробували збільшити кількість торгових точок. Відкриття магазинів у торгових центрах Києва не розглядали, а пропозиції на ринку торговельної нерухомості не влаштовували за співвідношенням ціна-якість. Тому вирішили, що будемо реалізовувати наше бачення fashion-бізнесу у форматі department store. Коли з’явилася можливість відкрити його на Дорогожицькій, 8, сформулювали точнішу концепцію.

ubi fashion center

Ми давно звернули увагу на важливість спілкування з нашими покупцями і мали досвід організації різних заходів: презентацій сезонних колекцій, зустрічей з представниками брендів, сесій індивідуального замовлення. У форматі бутіка наші можливості були дуже обмеженими через дефіцит площ і відсутності професійної організації івенту. Це стало однією з причин, чому в нашій компанії з’явився окремий напрямок діяльності – конференц-послуги, сьогодні – це компанія UBI Конференц Хол.

– Якими були перші кроки? З якими труднощами при цьому зіштовхнулися та як їх подолали?

– Першим і найголовнішим було питання вибору місця для масштабного проекту. Коли це було вирішено, і ми взялися за розробку проекту, виникла необхідність гармонізації бачення рітейлу, UBI Конференц Холу, технічних і обслуговувальних служб, будівельників. Це було найскладнішим – виробити загальну концепцію, і, в результаті, отримати об’єкт у тому вигляді як ми його собі уявляли.

– Задоволені місцем розташування UBI Fashion Center?

– Загалом, так. Це район на правому березі Дніпра, недалеко від центру Києва і з хорошим під’їздом з будь-якого боку. Так само нашу увагу привернула можливість облаштування підземного паркінгу.

Не варто також забувати, що Київ успішно розвивається за принципом «місто в місті»: будуються нові облаштовані житлові комплекси з автономною торговельною інфраструктурою, або, навпаки, навколо торгового центру з’являється сучасна житлова забудова. Такі центри кристалізації виникають повсюдно і змінюють зовнішній вигляд міста.

– Розкажіть про напрямки роботи центру, зокрема про шопінг-спейс. Що в ньому представлено?

– В UBI Fashion Center представлена компанія DN8, яка володіє мультибрендовим шопінг-спейсом, і UBI Конференц Хол, який надає івент-послуги.

Шопінг-спейс займає зараз перший, другий і, частково, третій поверхи. Але плануємо, що шопінг-спейс буде з першого по п’ятий поверхи. Природно, на кожному з них розуміли певне товарне наповнення для певної цільової аудиторії.

Перший поверх називається Drive level, там представлено молодіжний одяг. Принципово обирали бренди і комбінували їх таким чином, щоб вони не повторювалися або повторювалися в мінімальному ступені з брендами торгових центрів. Не все нам вдалося й досі. Перший поверх продовжує бути динамічним. Ми частково його реконструювали, тому що початкова наша думка з приводу нього змінилася.

Другий поверх – це Business level. В оригіналі це одяг для людей, основну частину часу яких займає робота.

Але є також певні групи товарів для відпочинку.

Третій поверх -Event level – це VIP-коворкінг і бутіковая зона DN8. Зовсім недавно там відбулося відкриття бутіка німецького бренду van Laack. Його головна перевага – індивідуальний підхід до кожного клієнта. І це не просто стандартна фраза: тут діє послуга індивідуального пошиття сорочок від бренду van Laack.


Олена: Конференц-сервіс займає три поверхи в будівлі UBI Fashion Center.

Частину третього поверху займає UBI Конференц Хол «Co-Working» – VIP-простір для ділових людей. Над оформленням майданчика працювали найкращі дизайнери Європи. Нестандартні рішення в інтер’єрі, які притаманні всім майданчикам компанії UBI Конференц Хол, занурюють вас у світ бізнесу, грошей та успішних проектів.

Мобільні перегородки дозволяють переобладнати простір під кабінет, офіс, переговорну, або ж під конференц-зал, який може вмістити до 80 осіб.

Наші клієнти – люди, яких об’єднує одна головна мета – бізнес!

На шостому поверсі UBI Fashion Center розмістився ще один event-майданчик – Конференц Хол «SPACE». Локація виконана в стилі LOFT і призначена для проведення масштабних lifestyle та business заходів.

Цей майданчик займає весь 6-й поверх і являє собою більше 900 кв. м відкритого простору. «SPACE» здатний розмістити на своїй території до 500 осіб, залежно від формату заходу.

Найнестандартніший event-простір розташувався на останньому поверсі UBI Fashion Center-Конференц Хол «SHOW».

Привабливості цьому майданчику додає відкрита тераса з видом на місто. Майданчик функціонує з 2014 року і за цей час вже встиг прийняти у себе в гостях багато відомих особистостей, таких як Маша Єфросиніна, Ольга Сумська, Юлія Такшина, Ніна Матвієнко, Тимур Мірошниченко, Євген Янович та інші.

– Що планується відкрити на четвертому і п’ятому рівнях?

Павло: Четвертий і п’ятий поверхи у нас зараз у роботі, для них підібрано певний концепт. Не хотілося б відкривати всі карти, але, загалом, будемо продовжувати розвивати поверхи шопінг-спейсу. Розвиватимемо нашу цільову аудиторію в плані того, щоб задовольнити інші інтереси, побажання, інші сторони життя.

– Коли плануєте запустити ці поверхи?

– Точних дат ще немає, але це буде в 2017 році.

– Які заходи проходять на сьомому рівні? Хто переважно цікавиться майданчиками і заради чого – бізнес заходи, розваги, презентації чи щось ще?

Олена: Назва майданчика говорить сама за себе. Спочатку майданчик планувався під проведення fashion, lifestyle та art-заходів: покази, презентації і все, що з цим пов’язане. Саме 80% всіх івентів, які проводяться в Конференц Холі «SHOW», відповідають задуманому формату. На цій локації свої заходи проводили такі компанії як: L’Oréal, AVON, Danone, BIOTHERM, Bausch&Lomb, Brocard та інші. Кілька разів Конференц Хол «SHOW» виступав подіумом для молодих українських дизайнерів у рамках Ukrainian FashionWeek. Але як показав час і бажання замовника, ми проводимо і бізнес-заходи.

– В UBI Fashion Center нерідко проходять зйомки кліпів і фільмів. Що цікаве у вас знімалося? Плануються нові проекти?

– Так, ми досить часто потрапляємо в об’єктиви телекамер. Одними з останніх були зйомки телесеріалу «Що робить твоя дружина?». Також проходили зйомки серіалів «Заборонене кохання» і «Пес-2». Знімають не тільки в UBI Конференц Холі, але і на поверхах шопінг-спейсу DN8. Наприклад, саме там відбулися зйомки телепередачі «Половинки» каналом СТБ, а також кліпу молодої української співачки Марії Щербак.

Що стосується майбутніх проектів, то ми не маємо права розкривати цю інформацію. Принаймні до того моменту, поки ці зйомки не відбудуться. Але ще частіше виходить так, що інформація повинна залишатися в секреті до тих пір, поки відзнятий матеріал не з’явиться в ротації на телебаченні.

Наразі звернення на проведення зйомок є, переговори ведуться.

– Як відчуваєте зараз себе на ринку: конкуренти, криза, віяння часу?

Павло: В принципі на ринку зараз всім однаково. Адже якщо повністю скорочується вся економіка країни, то рітейл відчуває це в першу чергу. Так триватиме якийсь час, потім вийдемо в зону зростання. Зараз ці слова здаються фантастичними, але це станеться. У зону зростання, природно, потрібно виходити з якимись планами, напрацюваннями. І зараз саме час займатися цими напрацюваннями. Що ми, власне, і робимо.

По-друге, роздрібна торгівля буде завжди. Останнім часом постало питання інтернет-торгівлі. Але, наприклад, купувати Bentley в інтернет-магазині ніякого сенсу немає. Людина хоче уваги, сервісу, гарантій. А по інтернету ці речі отримати не можна.

Питання конкуренції складне. Приїжджаючи в Європу і бачачи кількість магазинів одягу в будь-якому європейському місті, розумієш, що в Києві конкуренції немає взагалі. Тому з певним оптимізмом дивимося в майбутнє і розуміємо, що стояти на місці не можна: треба рухатися вперед. Ось зараз цим і займаємося. Працюємо над поєднанням різноманітних форматів. Намагаємося щось проводити завдяки UBI Конференц Холу: запрошувати наших покупців, розважати їх, показувати щось цікаве. Співпрацюємо з компаніями, які займаються парфумерією, з дизайнерами, стилістами. З тими, хто може щось розповісти, показати, висловити свою думку для нашої цільової аудиторії.

– Плани на розвиток?

– Планів багато. По-перше, хочемо, щоб комплекс швидше став цілісним. Тому що всі ці речі логічно пов’язані. І якщо людина приходить у UBI Конференц Хол, то може отримати якісну послугу, їй допоможуть підібрати формат для проведення заходу, забезпечать додаткові опції. Окремо вона витратить більше часу, більше грошей, та ще без гарантії позитивного результату.

Аналогічно це стосується і рітейлу DN8. Ми продовжуємо розвивати перший поверх, є плани щодо зміни другого. Як ми вже встигли сказати, зміни торкнулися третього поверху – відкрився бутік німецького бренду van Laack. І, звичайно ж, є ідеї для четвертого-п’ятого поверхів, які ми поки не будемо озвучувати.

– Можете зробити свій прогноз – що чекає економіку України і ринок івентів, а також, можливо, сферу рітейлу в найближчі п’ять років?

– П’ять років – уже середньостроковий прогноз, це дуже багато для нашої економіки. Найближчим часом, я думаю, у нас нічого кардинально не зміниться. Тому що ніяких передумов, особисто я, для цих змін не бачу. Для того щоб почався економічний підйом, потрібні економічні реформи, тобто реальна ситуація, коли людям дозволять заробляти гроші. Тоді і почнеться економічний підйом приватного підприємництва, підйом сфери рітейлу. А поки цього немає, важко очікувати чогось незвичайного.

Читайте також – 

В UBI Fashion Center відкрився новий event-майданчик


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

СЕО групи компаній ОККО Василь Даниляк та голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук в ході чергового випуску...
time icon  
  92
Усі новини ринку