Юрій Кізім, Veles Mall: Рік звершень – зміни в tenant-mix, реконцепція та рекордний трафік

Юрій Кізім, Veles Mall: Рік звершень – зміни в tenant-mix, реконцепція та рекордний трафік

Сьогодні
  94
Валерія Байда

Генеральний директор івано-франківського ТРЦ Veles Mall розповів, з якими міжнародними ритейлерами наразі ведуть перемовини та яку ціль ставили перед собою в 2024 році і вже досягли її.

ТРЦ Veles Mall розташований в Івано-Франківську за 2,5 км від центру міста. Наприкінці літа 2023 року відкрилася друга черга об’єкту, зробивши його найбільшим ТРЦ Прикарпаття, площею 62 000 кв. м, з них орендна – близько 40 500 кв. м. Тут представлено близько 150 магазинів світових та українських брендів, є паркінг на 1200 місць та дві зарядні станції для електромобілів. Заповненість наразі складає 96%, а відвідуваність досягла 25 000 людей на день. Генеральний директор Юрій Кізім в інтерв’ю для RAU розповів про те, як покращили tenant-mix, про лист очікування для орендарів, чому з ІКЕА перемовин не ведуть, а з H&M та Inditex намагаються з’ясувати можливості і перспективи співпраці.

Про заповненість, відкриття та міжнародні бренди

— Наприкінці літа 2023 року відкрилася друга черга ТРЦ Veles Mall. Який наразі відсоток заповненості?

— Наразі відсоток заповненості ТРЦ Veles Mall становить 96%, що свідчить про успішність і популярність торгового центру.

— Чи завершилася реконцепція першої фази ТРЦ та на чому зараз зосереджені?

— Так, реконцепція першої фази успішно завершилась. Наразі ми зосереджені на тому, щоб ТРЦ Veles Mall викликав асоціації не тільки з шопінгом, але й з розвагами. Тому активно працюємо над організаціями різноманітних заходів, відкриттям нової ігрової зони Unit та картингу.

— ТРЦ постійно веде комунікацію з міжнародними брендами, щоб залучити їх до співпраці. До кінця поточного року будуть гучні відкриття?

— Ми постійно ведемо активну комунікацію з міжнародними брендами, щоб залучити їх до співпраці та розширити нашу пропозицію для відвідувачів. До кінця року ми плануємо кілька значних відкриттів, серед яких магазин Фокстрот та Aromateque – мережа та офіційний дистриб’ютор нішевої парфумерії та косметики в Україні.

— А як щодо швецького бренду IKEA – це бажаний оператор для ТРЦ?

— Наразі з міжнародним брендом ІКЕА перемовин не ведемо. Ми закрили цей сегмент відкриттям магазину Jysk з товарами для дому, який вже доповнює нашу пропозицію.

— Також H&M та Inditex повернулися в Україну, ведете з ними перемовини щодо відкриттів? Чи бренди наразі не готові до інвестицій у відкриття нових магазинів?

— На цей момент ми активно спостерігаємо за ринком та реакцією провідних брендів, таких як H&M та Inditex. Однак, станом на сьогодні, ці компанії не готові до інвестицій та відкриття нових магазинів в Україні в період повномасштабної війни. Попри повернення, вони, схоже, очікують стабільніших умов, перш ніж розширювати свою присутність на українському ринку.

Ми в свою чергу залишаємося на зв’язку з H&M та Inditex. Намагаємося з’ясувати, які можливості й перспективи нашої співпраці.

— А наразі яке співвідношення українських та міжнародних брендів?

— Співвідношення українських та міжнародних брендів складає 70% на 30%. 

— В одному з інтерв’ю на початку літа 2024 року, ви казали, що в ТРЦ є лист очікування для потенційних орендарів. Що мається на увазі?

— Так, у нашому ТРЦ справді існує лист очікування для потенційних орендарів, що свідчить про високий інтерес до нашого простору. Однак, не завжди орендарі можуть отримати бажану площу, оскільки розмір і локація приміщення взаємопов’язані. У результаті, іноді ми не можемо запропонувати ті приміщення, які орендарі вказали в листі очікування.

— Нещодавно були відкриття маловідомих брендів, як Bellissimo, Filligrana, Stella, Oxigen. Чому обираєте ці бренди та віддаєте їм перевагу?

— Що стосується відкриття маловідомих брендів, таких як Bellissimo, Filigrana, Stella та Oxigen, ми обираємо їх завдяки їхній унікальності та створення нового досвіду для наших відвідувачів. Ці бренди пропонують цікаві концепції та якісні товари, які можуть задовольнити потреби наших відвідувачів та доповнити асортимент уже наявних магазинів.

Ми вважаємо, що підтримка нових брендів сприяє розвитку нашого ТРЦ та підвищує його привабливість. Крім того, це дозволяє створити різноманітний шопінг-досвід для наших відвідувачів.

Також ТРЦ Veles Mall з року в рік покращує tenant-mix такими українськими брендами як: OneByOne, Stimma, Goldi, Мережка, Solmar, Vloria, Andre Tan.

— Як ви оцінюєте важливість розважального сегмента в ТРЦ у повномасштабну війну, зокрема ДРЦ Fly Kids та кінотеатру місцевої мережі Movie Land? 

— Розважальний сегмент в умовах повномасштабної війни виконує кілька критично важливих функцій.

По-перше, надає можливість людям відпочити та зняти стрес. Адже емоційний стан населення під час війни часто є напруженим, і відвідування кінотеатру чи розважального центру може стати маленьким дозвіллям, що дозволяє на мить забути про складнощі та переживання.

По-друге, розважальний сегмент слугує способом соціалізації. У такі часи людям важливо підтримувати зв’язок з родиною та друзями, а відвідування розважальних закладів створює можливості для спілкування та обміну емоціями.

Отже, перелічені фактори підкреслюють важливість розважального сегмента у ТРЦ під час війни. Це не лише надає можливість для розваги, а й виконує соціально важливу функцію, сприяючи емоційній підтримці та згуртуванню суспільства в складний час.

— Ви планували, що відвідуваність в 25 000 людей в день буде тільки у вересні, але вже в середині серпня зафіксували цей показник. Як та завдяки чому досягли такого результату? 

— Дійсно, ми планували, що до осені досягнемо показника прохідності в 25 000, проте це сталося в другій половині серпня. На прохідність вплинули не лише відкриття нових магазинів та сезонні знижки, а й те, що під час вимкнень світла ТРЦ став справжнім пунктом незламності, і звісно, що соціальна діяльність Veles Mall лише підсилила загальну картину.

Так, найбільшу кількість відвідувачів – майже 27 000, ми зафіксували на благодійному концерті 25 серпня.

— ТРЦ має дві зарядні станції для електромобілів. Це більше історія про зручність ТРЦ чи вони дійсно окупаються?

— Зарядні станції для електромобілів в ТРЦ забезпечують зручність для відвідувачів і мають потенціал для окупності. Проте нашим основним доходом є оренда приміщень.

— Зараз в Україні кадрова криза. Чи були якісь кадрові зміни?

— Попри складний період, який наразі переживає країна, наша компанія не стикалася зі значними труднощами у підборі кадрів. Ми активно підтримуємо наших працівників, створюючи для них комфортні умови роботи й можливості для професійного розвитку. Це дозволяє нам утримувати ефективну команду, орієнтовану на досягнення спільних цілей. Таким чином, наша компанія змогла адаптуватися до поточних умов, і наразі ми продовжуємо розвиватися.

— Як у велику війну ви оптимізували витрати ТРЦ?

— ТРЦ Veles Mall став одним з перших в Україні по закупівлі імпортної електроенергії. На даху ТРЦ встановлено сонячні панелі потужністю 1,4 МВт, що зменшує навантаження на енергосистему країни та запобігає відключенням. Також у рамках побудови незалежної енергосистеми ведуться роботи щодо встановлення когенераційної газової установки для виробництва електроенергії та теплової енергії, що надасть можливість ТРЦ повноцінно працювати незалежно від стану енергосистеми країни. Також у нас присутні кліматичні системи з рекуперацією, що забезпечують здоровий мікроклімат.

— Яку ціль ставили на 2024 рік і чи вже досягли її? 

— Першочерговою ціллю на 2024 рік була реконструкція першої фази ТРЦ, яка успішно завершилась. Завдяки цьому до проєкту доєдналися такі провідні бренди як OnebyOne, Vloria, Stimma, House, Cropp, Puma. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку