Ірина Коваль, Building Development: Сучасний ТРЦ Bukovyna Mall y Чернівцях плануємо відкрити до кінця року

Ірина Коваль, Building Development: Сучасний ТРЦ Bukovyna Mall y Чернівцях плануємо відкрити до кінця року

1 день тому
  536
Іван Зайцев

Комерційна директорка девелоперської  та консалтингової компанії Building Development про новий проєкт торговельно-розважального центру у Чернівцях, який стане найбільшим в місті та області, залученні якірних орендарів, темпах будівельних робіт і заплановану дату відкриття об’єкту.

– Розкажіть детальніше про проєкт ТРЦ: яким він буде?

– Це буде найбільший торгівельний центр в Чернівцях. Минулого разу я загалом вже розповідала про цей проєкт, а тепер хочу поділитися, як саме йде його реалізація. Це буде сучасний, масштабний, амбітний ТРЦ, який стане не тільки торговельною площадкою, але й центром суспільно-культурного життя міста та регіону.

– Як плануєте цього досягти?

– Перш за все, якісним tenant-mix. Залучаємо провідних орендарів всіх напрямків: одяг, взуття, спорт і відпочинок, дитячі товари для всіх вікових категорій, буде великий дитячий центр, кінотеатр, заклади харчування. Тобто запропонуємо нашим гостям всі можливості: і дозвілля, і шопінг, і відпочинок. Хочемо його зробити новим, ключовим для ритейлу та торгівельної нерухомості у західному регіоні.

– Яка площа ТРЦ?

– Ми за ці п’ять місяців значно доробили концепцію, і в результаті трохи збільшили площу. Зараз вона становить майже 45 000 кв. м, орендна площа – 37 000 кв. м.

– На якій стадії будівництво об’єкту?

– Будівництво ведеться повним ходом. Зрозуміло, в теперішній час всі будівничі процеси трохи ускладнилися, але будівництво йде у повноцінній, активній фазі — впевнено рухаємось за графіком. Як і планували, стартували в кінці лютого, і зараз роботи тривають безперервно.

Уже ведуться масштабні внутрішні роботи:  заливаються підлоги, зводяться перекриття. Також розпочались оздоблювальні роботи  в зоні гіпермаркету і кінотеатру. Підключаємо зовнішні інженерні мережі. Виконуємо благоустрій навколо торговельного центру: підготовка площадки для виконання парковки,  розчищаємо територію.

– Де саме знаходиться ТРЦ?

– За адресою Галицький шлях, 11. Це стратегічна локація, тому що вона поєднує Чернівці з Тернополем та Івано-Франківськом. Тому ми розраховуємо на охоплення великої кількості відвідувачів не тільки з Чернівців та області, але й з суміжних областей.

– Яке, за вашими розрахунками, буде охоплення ТРЦ?

– В Чернівцях ще не має якісних торговельних центрів, тому плануємо залучити до себе все населення міста та  трьох областей які межують дуже близько : Чернівецької, Тернопільської та Івано-Франківської. Плануємо, що у вихідні дні відвідуваність становитиме більше 20 000 осіб.

– Будете якось спрощувати під’їзд до центру, щоб залучити транзитний трафік?

– Так. Щоб було зручно під’їжджати, заплановано багато чого. По-перше, ми хочемо покращити існуючу транспортну розв’язку, щоб були зручніші під’їзди. Будуть організовані два потоки автомобілей, облаштовані пішохідні переходи, розворот, зупинка .

Біля центру ми облаштуємо великий паркінг, щоб відвідувачам було зручно залишати автомобілі. Плануємо приблизно 950 паркомісць, щоб гарантувати комфорт гостям Bukovyna Mall.

– Враховуючи стан війни й постійну загроза ракетних обстрілів, як влаштували систему безпеки?

– Звісно, ми про це потурбувалися заздалегідь. На території поблизу центру ми облаштовуємо два укриття, які зможуть захистити працівників та відвідувачів ТРЦ у разі повітряної тривоги.

– Маркетингову та рекламну підтримку вже підготували?

– Так, запланована потужна маркетингова та рекламна кампанії, щоб про нас дізналися усі  потенційні відвідувачі – не тільки в Чернівцях та суміжних областях. Будемо акцентувати увагу на тому, що це – не тільки торговельний центр, але й центр дозвілля, де можна приємно і з користю провести час всією родиною або з друзями.

Плануємо проводити різноманітні цікаві для гостей тематичні заходи, сімейні вікенди, інтерактивні активності, розіграші, колаборації з локальними брендами, майстер-класи, щоб дійсно зробити наш об’єкт улюбленим простором дозвілля для громади і центром кульного життя Чернівців та прилеглих районів.

– До речі, а хто саме з операторів вже підписав договір і планує відкриття у ТРЦ?

– Багато торгівельних мереж зацікавлено розширити свою присутність в регіоні або взагалі вперше відкритися в Чернівцях та області.

Біля торгівельного центру – в окремій будівлі – буде розміщений McDonald’s. Підписаний договір з Fozzy C&C 6400 кв.м., і в його приміщенні вже почалися оздоблювальні роботи. Кінотеатр буде 5-зальний,  з них один зал VIP, відкриє його одна з провідних мереж України Cinema City. Він зайняв 2000 кв. м. Дитячий центр буде представлений Країна Мрій площею 3800 кв. м. Це буде найбільший дитячий розважальний центр у місті з усім: розважальною зоною, атракціонами, кімнатами для святкування днів народження або інших подій, з найсучаснішим обладнанням тощо.

Вже підписали договори з fashion LC Waikiki,1400  кв.м., Sinsay, Goldi, Gepur, OnebyOne, Vitto Rossi, Brabrabra, Sezon. Досягнуть домовленостей по New Yoker 1490  кв.м.  На фінальній стадії переговорів Ultra Group, де представлені бренди Karl Lagerfeld, Baldinini, Guess,  Hugo та інші. З багатьма брендами вже домовились, група ССС хоче зайти одразу трьома брендами: Half Price, ССС і WorldBox, який буде вперше представлений в Україні. Особливу увагу приділяємо українським брендам, які зараз під час війни проявили себе гарними колекціями та продажами. Окрім них ще знаходимось на фінальній стадії домовленостей з: H&M, Mango, Intertop,  Pandora, Bugatti, Сolins, Brands, Crocs, Estro, Arber, Stimma, FAMO, Solmar, Cher17, Svarga. Окрім них ще ведемо переговори  з іншими брендами Intimissimi, Calzedonia, Reserved, Anabel Arto, Vovk, Must have. Також відкриється перший в місті універмаг парфумерії Eva Beauty Premium у новому форматі площею 590 кв. м., дрогері сигмент представлено брендом BLISK. Ювелірні вироби: SOVA, Золотий Вік, Aurum,  Столична ювелірна фабрика, Укрзолото, Love you. Для дітей – мережа дитячих товарів Антошка 1050 кв.м., Будинок іграшок 500 кв.м., Akvarel 550 кв.м.,  ведемо переговори з Reima. З сегменту техніки та електроніки вже підписали договір з Comfy, ведемо переговори з Moyo, Vodafone, Samsung, Bosch. Товари для дому на 2 поверсі буде пропонувати Jysk. Сегмент спорту буде розміщено на 2 поверсі. На завершальній стадії підписання договору з Megasport. А також ведемо переговори з Puma, Adidas, New Balance, All Stars, Under Armour.

Також в торгівельному центрі будуть представлені  інші товари:  оператори електроніки, мережа зоомагазинів, аптечними операторами, аксесуари і так далі. Робимо все, щоб запропонувати відвідувачам максимально різноманітний та якісний вибір магазинів для повноцінного шопінгу.

Працюємо над зоною ресторанів. На першому поверсі у нас буде велика відома  кафе кав’ярня  з сніданками Baccara,   Lviv Croissant. На другому поверсі буде фуд-корт: як з окремими закладами, так і із загальною залою. Плануємо розмістити щонайменше три різні кухні країн світу, солодощі, морозиво, напої.

– Тобто tenant-mix вже фактично сформавано?

– Так. Якірний пул вже сформований, але кожний новий бренд лише посилить вже існуючий пул орендарів. Ми відкриті до партнерства і запрошуємо усіх системних операторів стати частинкою цього проєкту.

– Коли заплановано відкриття Bukovyna Mall?

– Плануємо відкрити ТРЦ 20 грудня 2025 року.

Щодо співпраці звертайтеся:

Ірина Коваль

  • Комерційний директор
  • 800p.irina@gmail.com
  • +380 50 800 4235

До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку