Що готує одеситам Міський ринок їжі: бліц-інтерв’ю з маркетинг-директором (+фотоогляд)
Бліц-інтерв’ю з маркетинг директором Міського ринку їжі Віктором Шолошенко про формат одеського проекту і його перспективи.
24 липня в Одесі на Рішельєвській, 9 а офіційно починає роботу незвичайний для Південної Пальміри заклад з інтригуючою назвою – “Міський ринок їжі”. Унікальний простір площею 1200 м, в якому помістилися 13 кафе, 6 барів і майданчик для вечірок та концертів працює в тестовому режимі тільки з 19 липня, але вже створив ажіотаж навколо себе. Чому саме цей формат відрізняється від традиційних фуд-кортів торгових центрів, що в ньому можна знайти і що очікує проект у майбутньому, у бліц-інтерв’ю RAU розповів маркетинг-директор Міського ринку їжі Віктор Шолошенко.
– В чому унікальність проекту?
– Міський ринок їжі – це свого роду гібрид європейських ринків з кафе і фуд-кортів в торгових центрах, тільки тут ще будуть проходити концерти і вечірки. Але якщо зазвичай фуд-корти – це переважно фаст-фуд, то на “ринку”, крім класичного меню, а також піци, приготованої в печі на дровах, і хот-догів, можна знайти, наприклад, «Грильовню» і поїсти м’яса, підсмажене на дровах, або «Свиню на сіні» та пригоститися свинячими ребрами з шестиметрової коптильні. Також тут є проект гастрокрамниці, який називається “Чорноморка”. В ній можна вибрати місцеву, свіжу рибу і тобі її приготують. Це те, чого на фуд-кортах ТРЦ ніколи не буде.
– Кількість кафе та барів буде збільшуватися?
– Ні, воно вже зафіксовано в проекті. Більше будувати ніде. Але, як і в будь-якому торговому центрі, можлива ротація орендарів. Буде залежати від того, хто як себе проявить і зможе завоювати споживачів.
Ми розраховуємо виключити внутрішню конкуренцію, адже у кожного закладу свій формат і своя кухня, – таким чином вони створюють синергію.
Це унікальний формат, коли людина або компанія може взяти в одному місці, наприклад, піцу, свіжу рибу і вино, а також крафтовое пиво або, скажімо, шашлики. Жодне кафе не може собі цього дозволити. А тут кожен із закладів спеціалізується на чомусь своєму. При цьому проект може вільно конкурувати зі стріт-фудом. Одна справа є шаурму на вулиці, зовсім інша – в закритому, кондиціонованому, з хорошою вентиляцією закладі і з приємною музикою. До того ж, комфорт в Міському ринку їжі не буде залежати від погоди або сезону.
– На кого розрахований проект?
– У нас є дві категорії клієнтів – “денний ринок” для тих, хто приходить сюди поїсти, і “нічний ринок” для тих, хто приходить на вечірки, щоб випити і потанцювати.
– Це буде одиничний проект чи плануєте ще щось подібне?
– Цей проект підлягає масштабуванню. Його можна відкривати в різних містах, але поки ми “допілюємо” сам формат, тому що в чистому вигляді він не існує, тільки різні прототипи старих європейських ринків. Як тільки сформуємо, будемо думати, що робити далі.
– Розкажіть про джерело інвестування проекту.
– Проект розроблений компанією Cooper Group одеського ресторатора Алекс Купер. У нього вже є п’ять власних закладів, до яких входять Молодість, Cooper Burgers, Givi to me і МАО. Всі вони знаходяться в одному кварталі на розі будинку на Грецькій/Рішельєвській, побудованого в 1912 році, до якого тепер приєднався і Міський ринок їжі.
Ми плануємо зробити його обов’язковим до відвідування туристичною точкою Одеси.
– Як плануєте просувати проект?
– Поки що рекламується на радіо і шляхом просування концертів, які плануються найближчим часом. Але основою просування буде Digital – соціальні мережі. Також робимо ставку на “сарафанне радіо”.
– Коли чекати офіційного відкриття “ринку”?
– Ми відкрилися 19 числа, але у вільному доступі гості зможуть потрапити тільки з понеділка, 24 липня. Зараз проходить бета-тестування ринку. У ці дні ми відкриті тільки для вузького кола людей і друзів. Ми набрали групу з 1 000 осіб, яка отримала купони по 100 грн. На цих людях заклади перевіряють свої кухні і систему обслуговування, а ми отримуємо якісний фідбек.
Весь одеський Facebook вже пише про Міський ринок їжі – мало хто в ньому був, але всі вже хочуть в нього потрапити.