Десять питань комерційному директору бренду OLKO
Як з’явився і розвивався бренд OLKO, і як в компанії залучають нових покупців.
В цьому році бренду жіночого одягу OLKO виповнюється 15 років. Магазини мережі представлені в торгових центрах по всій Україні: Ocean Plaza, РайON, Проспект, Victoria Gardens, Караван Дніпро та інших. Де чекати нові торгові точки до кінця року, що важливо для успішних продажів і що чекає сферу рітейлу в найближчі п’ять років, у бліц-інтерв’ю rau.ua розповів комерційний директор роздрібної мережі магазинів OLKO Денис Дідусенко.
– Як з’явився бренд? Хто його засновники?
– Бренд OLKO з’явився в 2002 році. Компанію заснували українські підприємці, які вірять в те, що сучасний, модний і стильний одяг для жінок може бути доступним. За 15 років нам вдалося відкрити 35 магазинів у всіх регіонах України.
– Куди ще плануєте розширюватися?
– Наші магазини вже представлені у всіх найбільших містах України. У планах на 2017 рік – відкриття п’яти нових торгових точок у великих обласних центрах західної і південної частини України.
– А стратегічні плани є?
– Хочемо бути присутнім у всіх областях нашої країни.
– На яку аудиторію, насамперед, орієнтуєтеся?
– OLKO – виключно жіночий бренд. Ми пропонуємо повсякденний одяг для дівчат від 20 до 45 років.
– Міняли концепцію бренду за час його існування?
– Ні, концепція бренду і цільова аудиторія були обрані спочатку, і наш досвід лише підтверджує правильність цього вибору.
– Як залучаєте покупців?
– Зовнішня реклама, вітрини, соціальні мережі, інтернет. Для постійних покупців діє програма лояльності, за допомогою якої можна економити на покупках. У соцмережах, як правило, це акції, що зацікавлюють фолловерів на тему моди, нашого бренду і заходів, що проходять в наших магазинах.
– Чи плануєте розвивати мережу по франчайзингу?
– Поки що таких планів немає.
– Важко харківському бренду працювати зі столичними ТРЦ?
– Спочатку було складно, тому перший магазин був відкритий в столиці. Не секрет, що офіси більшості керуючих компаній ТРЦ знаходяться в Києві. Після цього переговори з торговими центрами стали простіше.
– Що важливо для успішних продажів?
– Важливо пам’ятати, що це поєднання багатьох складових. Починаючи від красивої вітрини магазину, внутрішнього інтер’єру, приємної атмосфери, подання асортименту, ціни, привітних продавців і закінчуючи емоціями, які покупець отримує від процесу покупки.
– Можете зробити свій прогноз – що чекає економіку України і сферу рітейлу зокрема в найближчі п’ять років?
– Сфера рітейлу невіддільна від загальної ситуації в Україні. Ми бачимо певні, хоча і повільні, позитивні зміни в економіці і з оптимізмом дивимося в майбутнє. Ми впевнені, що незалежно від економічної ситуації, кожна жінка хоче виглядати стильно і красиво.