
Від Instagram до вітрини: кейси українських брендів, які починали бізнес з соціальних мереж


Валентина Комарова, яка раніше керувала маркетингом у Forbes Ukraine та Цитрус, з вересня обіймає посаду Chief Marketing Officer (CMO) e‑commerce та маркетплейсу varus.ua. У новій ролі вона відповідатиме за стратегічний розвиток маркетингової функції компанії, digital‑продуктів, омніканальних комунікацій та запуск ключових ініціатив.
У 2024-25 роках Валентина Комарова працювала CMO у Forbes Ukraine, де відповідала за розвиток бренду, digital‑продуктів, комунікацій та масштабних івентів. До цього понад 10 років керувала маркетингом у таких компаніях, як Цитрус, Usupso, Sadko, Softorg, набуваючи досвіду в омніканальному ритейлі, fashion‑ритейлі, FMCG та digital.
Валентина має сильну експертизу e побудові масштабних комунікацій, розвитку e‑commerce і digital‑продуктів, аналітиці та стратегіях зростання брендів.
На позиції СМО маркетплейсу varus.ua вона зосередиться на таких задачах як:
Наразі компанія Varus активно розвиває онлайн-напрямок та вже демонструє значне зростання e‑commerce, зокрема, товарообіг через доставку Нова пошта у першому півріччі 2025 року виріс в 1,6 раза порівняно з аналогічним періодом минулого року. Тож, завданням нової керівниці є продовжити подальшу трансформацію varus.ua – не лише у цифрових продуктах і сервісах, але й у взаємодії з клієнтами, якісній аналітиці, а також у зростанні впливу бренду на ринку.