
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Генеральний директор корпорації АТБ розповів про зростання товарообігу та податкових відрахувань, розвиток мережі магазинів, а також впровадження еко-упаковки та інших екологічних рішень.
Цей матеріал доступний російською мовою
Голова ради директорів і генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков в коментарі для Delo.ua поділився даними про фінансові показники компанії, відкриття та оновлення магазинів, а також інноваційні енергозберігаючі та екологічні рішення. Портал RAU публікує адаптовану версію матеріалу.
У 2018 році підприємства групи АТБ сплатили податків і зборів, включно з митними платежами та ЄСВ, на суму 9,4 млрд грн. Компанія майже в півтора рази збільшила темпи приросту сплати податків: з 30% у 2017 році до 42% у 2018-му.
За даними Державної фіскальної служби України, АТБ-Маркет – лідер рейтингу найбільших платників податків оптової та роздрібної торгівлі. У 2018 році компанія сплатила до бюджету 6,7 млрд грн. Це результат високої динаміки розвитку торгової мережі та товарообігу, який в минулому році склав 103,6 млрд грн (з ПДВ), що на 22% більше, ніж роком раніше.
Згідно з прогнозами аналітиків компанії, податкові виплати підприємств групи АТБ в 2019 році складуть понад 11 млрд грн.
Група компаній АТБ зберігає високі темпи розвитку торгової мережі вже 10 років. У 2018-му відкрилося 80 дискаунтерів, в тому числі 34 магазини в західному і 14 в південному регіонах, реконструйовано 41 магазин.
Ми дотримуємося довгострокової стратегії, яка передбачає зростання кількісних показників з використанням нової концепції магазинів – передових європейських технологій, концепцій і практик розвитку дискаунтерів.
У березні 2019 року компанія перейшла рубіж в 1000 магазинів і зараз налічує 1015 маркетів в 259-ти містах і великих населених пунктах 22-х областей України.
Пріоритет розвитку в поточному році – посилення присутності компанії в західному і південному регіонах, а також продовження роботи з оновлення торгових об’єктів. У планах на цей рік відкриття більше 100 магазинів і реконструкція 50 торгових об’єктів.
Один із провідних напрямків стійкої діяльності АТБ-Маркет – впровадження енергозберігаючих та екологічних рішень. З 2014 року компанія почала використовувати LED-лампи замість люмінесцентних, а також альтернативні джерела тепла замість традиційних джерел газо- і теплопостачання.
Була розроблена і впроваджена система підтримки мікроклімату приміщень магазинів, що використовує рекуперацію тепла від роботи холодильників, а також теплові насоси «повітря-повітря» (система VRF). Ці рішення дозволили скоротити утворення особливо небезпечних відходів і зменшити викиди в атмосферу забруднюючих і озоноруйнуючих речовин.
Ще один напрямок – впровадження еко-упаковки. З квітня 2019 року магазини мережі переходять на реалізацію пакетів з добавками, що біологічно розкладаються (d2w). Також в маркетах можна придбати екосумки. А в травні компанія запустила пілотний проект з використання паперових пакетів.
За матеріалами: Delo.ua
Читайте також –
Анна Лічман, АТБ: Будь-який бізнес-процес можна налаштувати як репутаційний