Андрій Зуєв, CEO МВМ my home: В кінці серпня відкриємо перші два магазини у регіонах

Андрій Зуєв, CEO МВМ my home: В кінці серпня відкриємо перші два магазини у регіонах

23.08.2023 09:00
  1455
Микола Маранчак

Генеральний директор столичної мережі магазинів МВМ my home про ідею розвитку роздрібного напрямку товарів для дому, вихід в регіони, сприйняття споживачів та вибір площ для магазинів.

МВМ my home – це молодий український бренд товарів для дому, який допомагає людям створювати затишок і комфорт у домі. Наразі мережа працює в ТРЦ Києва та передмісті столиці, та налічує 10 магазинів, але протягом 2023 року має плани на розвиток і в інших регіонах. Інтернет-магазин МВМ my home показує безліч способів застосування товарів удома для вирішення болючих питань облаштування комфортної оселі: аксесуари для ванної кімнати, органайзери для дому, посуд і кухонні гаджети, декор, подарунки й інші корисні дрібниці. Так, на сайті та в магазинах мережі представлені понад 4000 SKU. Тут можна знайти товари власного імпорту українських брендів МВМ my home, MVM, MВМ kids, Horst, Linde, Doosh, F’Door та товари партнерів. В інтерв’ю RAU генеральний директор мережі МВМ my home Андрій Зуєв розповів про зміни купівельні звички українців, розвиток онлайн-напрямку і подальші плани.

– Розкажіть про вашу мережу. Коли і як вона була створена?

–  Історія компанії розпочалася ще у 2009 році. За 14 років був побудований стійкий, успішний бізнес у сегменті B2B та сформована команда професіоналів. Ідея розвивати роздрібний напрямок з’явилася під час пандемії. Відкриття першого магазину відбулося наприкінці 2021 року – 19 грудня. Вже в січні 2022-го запустили інтернет-магазин. Запуск онлайн-майданчика став частиною стратегії О+О (онлайн та офлайн), яку компанія обрала. Відкриття другого магазину було заплановане на 25 лютого 2022 року. Але,  на жаль, всі плани були скореговані повномасштабним вторгненням і подіями, які почали відбуватися на території нашої держави в ніч на 24 лютого 2022 року.

– Як мережа зростала у перший рік свого існування?

– Коли почалася війна, компанія була змушена призупинити відкриття нових торгових точок. Але наша команда не перестала працювати. Ми використали цей час на пошуки якісних постачальників та виробництв, адже мали ціль якісно і кількісно розширити асортимент товарів. До кінця 2022 року, який і став першим роком існування МВМ my home, ми відкрили ще п’ять магазинів. Асортимент поступово зростав. Якщо, перший магазин ми відкривали з 293 позиціями власного імпорту, то шостий (останній магазин, відкритий у 2022-му) – з асортиментом у 880 позицій.

– Яка середня площа магазинів і що в них пропонуєте покупцям?

– Середня площа магазинів МВМ my home – 200 кв. м. Є менші за площею магазини – 100-145 кв. м і більші – 250-280 кв. м. На цих квадратних метрах клієнт знайде все, щоб організувати якісне, стильне, функціональне та затишне життя у своєму домі. Серед товарів: широкий асортимент аксесуарів для ванної, товари для кухні, посуд, текстиль, декор, аксесуари для зберігання, подарунки тощо.  

– В чому унікальність вашого бренду/пропозиції?

– МВМ my home реалізовує продукцію для тих, хто прагне перетворити своє буденне життя на стильне і водночас функціональне.  Ми той бренд, який намагається дати своєму споживачу преміальну якість за помірну ціну.  

– Що відбувалося у компанії у перші дні війни?

– В перші дні війни ми намагалися забезпечити безпеку працівників. Частина співробітників роз’їхалась по більш безпечним містам, частина залишилася в Києві. Керівництво компанії увесь час тримало зв’язок з керівниками відділів, а вони вже зі своїми підлеглими. В перші дні головне для нас було допомогти працівникам та зберегти команду.

– Яких змін зазнав бізнес за півтора року війни?

– Серед основних проблем, які не дозволяють відновлюватися та розвивати бізнес під час війни швидко – зниження купівельної спроможності клієнтів і непрогнозованість розвитку ситуації в країні. 

– Чому відкриваєте магазини лише в ТРЦ?

– Війна змінила підхід ТРЦ до партнерів докорінно, зробивши його як ніколи персоналізованим та лояльним. Також вважаємо ТРЦ тим місцем, де більша кількість споживачів зможуть познайомитися з нашим брендом та продукцією.   

– Як оцінюєте збитки компанії через війну?

– Падіння платоспроможного попиту, масова міграція українців за кордон завдають збитків усьому рітейлу, і наша мережа не є виключенням. Виручка компанії на жаль є в рази меншою від запланованої та прогнозованої. Але ми налаштовані оптимістично й готові працювати на очікуваний результат в довгостроковій перспективі.

– Чи змінилися купівельні звички споживачів за півтора року?

– Вибір товарів сьогодні став як ніколи вдумливим – покупці почали аналізувати, чи варто купувати товар, чи можна обійтися без нього. При купівлі товару клієнт ретельно вивчає різні варіанти, його характеристики, читає відгуки. Тому зараз ми орієнтовані на те, щоб в наших магазинах були представлені товари високої якості. Частка імпульсивних покупок суттєво знизилась і продовжує знижуватися в порівнянні з довоєнним часом. За ці півтора року чітко прослідковували сезонність інтересів наших клієнтів. Це звичне явище. Особливо помітним періодом «сезонного попиту» був, так званий, блекаут, коли підвищився попит на світильники, свічки, ліхтарі, термоси, термокружки, тощо.

– Вже можете анонсувати, де відкриється 11-й магазин мережі?

– Наш одинадцятий магазин відкриється в Чернігові в ТРЦ Hollywood.

– Чи плануєте виходити в інші регіони?

– Плануємо, і вже активно над цим працюємо. В найближчі перспективі також Харків – ТРЦ Nikolsky. Відкриття в цих містах заплановані на кінець серпня поточного року.

– На скільки плануєте зрости по кількості торговельних точок цього року?

– До кінця року ми плануємо зрости ще на три торговельні точки.

– Як розвиваєте онлайн-напрямок?

– Наразі це SEO просування інтернет-магазину, яке включає роботу як із внутрішніми, так і з зовнішніми факторами. Контекстна реклама. Активно зростаємо в соціальних мережах: Instagram, Facebook. Та звісно ж плануємо успішно запустити ТikTok.

– Яким чином ви хочете, щоб вас сприймали споживачі? На що буде зосереджено маркетинг компанії цього року?

– Наші клієнти – наші друзі, які звертаються за порадою. Часто вони мають побутову проблему і ми допомагаємо її вирішити практично і естетично. Ми – про гармонію в домі, про якісний товар за помірні кошти. Зараз ми працюємо над тим, щоб закривати потреби клієнта цілою колекцією. Наші споживачі мають зайти в МВМ my home і знати все необхідне, починаючи від стильних домашніх капців і закінчуючи сміттєвою урною, яка буде поєднуватися з усією атмосферою в домі. Ми – про життя кожного дому.

Зараз ми будемо зосереджені на запуски нових колекцій власного імпорту, які будуть націлені задовольнити потреби та вподобання нашого споживача. Також плануємо зробити вагомий вклад у впізнаваність нашого бренду.

– Які плани будуєте на майбутнє?

– Ми продовжимо працювати, продовжимо розвивати наш бренд, нашу мережу, наш бізнес саме в Україні тому, що ми впевнені в нашій перемозі. Ми маємо нереально сміливе суспільство, яке готове йти до кінця аби жити в цивілізованій країні. І це великий стимул для нас. З радістю будемо чекати клієнтів в наших магазинах та на сторінках нашого інтернет-магазину.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку