Звіт про діяльність Асоціації рітейлерів України за II квартал 2023 року
Підсумки роботи Асоціації рітейлерів України у ІI кварталі 2023 року в цифрах та графіках: які члени та партнери приєднались до RAU, скільки статей було опубліковано, які зустрічі з владою організувала GR-команда, що було зроблено та які результати отримано.
ІІ квартал приніс рітейлерам чимало труднощів, але разом з тим дав розуміння, що все в наших руках, а наша міць і наполегливість – запорука перемоги. Незважаючи на виснажливі обстріли ворога та втрати, пов’язані з цим, ми весь цей час вперто продовжуємо йти до поставлених цілей і бути невід’ємною й важливою частиною відновлення країни.
За даними дослідження, проведеного аналітичним відділом RAU серед компаній-членів Асоціації, станом на 1 липня 2023 року мережі змогли відновити майже 100% довоєнної кількості магазинів, а в деяких галузях – навіть перевищити показники лютого 2022.
Ми швидко згуртувались на допомогу постраждалим від підриву Каховської ГЕС, продовжували допомагати ЗСУ, організовували благодійні збори та соціальні заходи для населення. Попри велику війну, будуємо нові магазини, оновлюємо формати. І
Галузь знову почала цікавитись новими технологіями та експериментувати з рішеннями, щоб покращувати клієнтський досвід. І це є свідченням відродження. Де у світі можна знайти ринок, який би був настільки гнучким, витривалим та ефективним у надскладних умовах?
Отож, український рітейл вкотре продемонстрував свою унікальність та міць і обрав новий курс – не тільки швидко адаптуватись, а й розвиватись під час війни.
Партнер з медіааналітики Асоціації рітейлерів України — сервіс LOOQME.
Про роботу Асоціації рітейлерів України у II кварталі 2023 року — детальніше у звіті.