Підсумки RAU workshop «Як збільшити продажі в рітейлі»

Підсумки RAU workshop «Як збільшити продажі в рітейлі»

09.06.2023 08:15
  1614
Костянтин Симоненко

Асоціація рітейлерів України 7 червня провела офлайн-зустріч, присвячену різноманітним інструментам та технікам, які дозволяють рітейлерам збільшувати виторги. Зокрема, сучасним трендам мерчандайзингу та розвитку нових форматів. А також конкретним ефективним прийомам, які допомагають продавати як в Україні, так і поза її межами.

Подія відбулася в Києві за адресою вул. Хрещатик, 25 в просторі First Conference Hall. Учасниками заходу стали представники таких компаній як Artlevel, Athletics, Auchan Україна, Varus, KFC, Lviv Croissants, Галицька Свіжина, English Home, КОЛО, Аврора, Агромат, Антошка, Фокстрот, ВМ Техніка, Техно Їжак, Аптека АНЦ, OKWINE, Calzedonia, ТРЦ Gulliver, Мастер Бургер, Територія мінімальних цін та інші.

Програму відкрила модератор заходу, CEO Асоціації рітейлерів України Оксана Приходько. Одразу після її вітального слова з презентацією «Візуальний мерчендайзинг в рітейлі» виступила засновниця дизайн-студії Artlevel Ольга Павлова. Вона розповіла про сучасні тренди мерчандайзингу в рітейлі, актуальні концепти дизайну, а також показала роль вітрини як комерційної інсталяції, що продає товар. А також представила різні техніки презентації товару в окремих сегментах рітейлу та навела приклади ефективного зонування простору магазину.

Наступною взяла слово керівник комерційного департаменту мережі магазинів Librarium і ВіВат, канцелярія! Оксана Саква. Темою її виступу стала презентація на актуальну нині тему «Інструменти збільшення середнього чеку», яка базувалася на конкретних кейсах мережі магазинів Librarium. Зокрема, як можна використовувати емоційні покупки товарів, які нібито «не вписуються» в звичний асортимент, а також показала на конкретних прикладах можливості, які надає правильно вибудована програма лояльності. Також вона вперше поділилася досвідом тестування різних форматів магазинів в одній локації та методами підвищення продажів, які довели свою ефективність. Окремо спікер показала відмінність між середнім чеком звичайного покупця та чеком людини, лояльної до бренду.

Наступною слово взяла співвласниця та керуючий партнер IDNT Олена Коронотова, яка разом із засновником і CEO IDNT Миколою Чумаком представили учасникам заходу виступ на тему “Успішні рітейл-концепти. Міжнародний та український досвід”. Зокрема, у своєму виступі Олена Коронотова зосередилася на прикладах сучасних трендів рітейл-дизайну в світі (особливу увагу звернувши на важливість освітлення в торговому залі в різний час), а також як розвиваються різні формати та новації в світі. Наприклад, з’ясувалося, що роботи, яким пророчили світле майбутнє, так і не знайшли широкого застосування в сфері обслуговування клієнтів (так звані meeter-greeter). Натомість роботи добре закріпилися в сфері логістики та dark stores.

Своєю чергою Микола Чумак показав на прикладах українських компаній тренди успішних рітейл-концептів, а також розповів про еволюцію сервісних моделей в українських торговельних мережах та як це сприяло їх фінансовому успіху. Окремо спікери торкнулися теми викликів, які стоять наразі перед українським рітейлом та одночасно тих можливостей, що відкриваються при цьому.

Завершила зустріч маркетинг-директор франчайзингової мережі пекарень Lviv Croissants Юлія Князик, яка у своєму виступі «Особливості роботи на польському ринку: досвід Lviv Croissants» показувала, що масштабувати можна лише системний та перевірений бізнес. Окремо вона пояснила, чому успішність бренду в Україні, звичайно, може допомогти при освоєнні іноземного ринку, але не може слугувати гарантією успіху. Відверто поділившись із присутніми не тільки успішними кейсами, в й тими ідеями та рішеннями, які добре виглядали в проекті, але не спрацювали на практиці, бо не враховували специфіку місцевих споживачів. Відповідно, треба бути готовим до адаптативності в стратегії, бізнес-процесах, продуктах, які використовуються в іншій країні. Так само спікер показала, чому для роботи на іноземному ринку потрібна окрема місцева команда.

Після завершальної презентації учасники події мали змогу обговорити почуте й побачене за келихом ігристого під час Prosecco Time. Ще більше фото з події – дивіться в огляді RAU.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  121
Усі новини ринку