Workshop: «Інноваційні інструменти в менеджменті: що робити сьогодні, щоб успішно конкурувати завтра?»
12 жовтня, Київ, UBI Conference Hall, вул. Дорогожицька, 8 – Асоціація рітейлерів України і MIRA-top recruiting проводять спільний workshop, присвячений новим інструментам менеджменту.
Запрошуємо відвідати спільний workshop Асоціації рітейлерів України і MIRA-top recruiting «Що робити сьогодні, щоб успішно конкурувати завтра? Інноваційні інструменти в менеджменті». Попередня реєстрація обов’язкова.
Зарееєструватися на workshop
Програма заходу
9:30 – 10:00. РЕЄСТРАЦІЯ. Ранкова кава
10:00 – 12:00. БЛОК №1
10:00 – 11:00 – МХП СТАРТ. Як влаштувати революцію в бренді роботодавця.
Спікери:
Катерина Корченко, директор із зовнішніх та внутрішніх комунікацій, Миронівський Хлібопродукт.
З 2008 обіймала посади PR-менеджера і прес-секретаря в різних комерційних і некомерційних організаціях. У вересні 2017 року стала керівником напряму HR-бренд і менеджером з комунікацій агроіндустріального холдингу МХП. Експерт у сфері підготовки та реалізації стратегій і проектів в сфері зв’язків з громадськістю, має експертизу в області HR, внутрішніх комунікацій. В даний час очолює відділ внутрішніх і зовнішніх комунікацій агрохолдингу МХП.
Олена Салівон, операційний директор, Grape.
Більше 10 років на рекламному ринку управляє проектами різної складності: від запуску промо-проектів до розробки річних стратегій. Встигла попрацювати з такими клієнтами, як МХП, Intel, Київстар, Carlsberg, Prom, Ferrero, L’Oreal, Unilever, Фокстрот та багато інших.
Команда Grape – п’ятдесят фахівців, сотні реалізованих проектів, з досягнень – статус самого креативного digital-агентства в Україні, міжнародні нагороди FWA, Effie, Awwwards і ін.
Тези виступу:
Сьогодні компанії воюють одна з одною вже не стільки за частки ринків, скільки за талановиті кадри. Люди – найцінніший актив бізнесу будь-яких розмірів. Саме тому недостатньо та малоефективно мати тільки HR-відділ в своїй структурі. Майбутнє за брендингом роботодавця. Фактично, воно вже настало. Творці та керівники програми кар’єрного розвитку «МХП СТАРТ» розкажуть історію розробки програми, про стратегічний підхід до HR-брендингу, про роботу з молодими фахівцями і як використовувати цей підхід в якості ефективного інструменту, а не просто слідувати світовому тренду. Детально розберуть весь процес і його перші результати – від досліджень в компанії, інтерв’ю учасників, до стратегії комунікацій бренду роботодавця, рекламної кампанії і digital-екосистеми по роботі з молодими фахівцями.
11:00 – 11:40 – Грати, щоб виграти або грати, щоб не програти? Чому вищий менеджмент задовольняється посередніми результатами.
Спікер:
Сергій Цибульський, керуючий партнер Kaizen Partners, ex-CEO Eldorado.
15 років на executive ролях, включаючи комерційного директора/директора зі стратегічного розвитку Comfy (2008-12) і СЕО Ельдорадо Україна (2013-16). Основні компетенції: стратегічне планування, організаційний дизайн, кайдзен/лін і операційне досконалення, управління трансформацією, лідерство проривних команд. Освіта: The Chartered Institute of Marketing (стратегічний маркетинг), Erickson International (коучинг), Kaizen Institute (кайдзен/лін), Ukrainian Corporate Governance Academy (управління на рівні ради директорів), Harvard Business School (AMP192).
Тези виступу:
- Лідерство на основі співпраці
- Причини посереднього мислення
- Характеристики «гри на перемогу» і розвиток «переможного мислення»
- Проривне мислення: вихід за рамки
- Проривні мети і поточні бізнес-цілі: логіка і взаємозв’язок
- Характеристики та джерела проривних результатів
- Ролі та відповідальність лідерської команди
11.40 – 12.00 Питання – відповіді і індивідуальне спілкування зі спікерами
12:00 – 12:20 КАВА-БРЕЙК
Зареєструватися на workshop
12:20 — 14:00 БЛОК №2
12:20 — 12:40 — Бачити більше. Або підготовка до розвитку оптичного ринку з професією “Оптометрист” на рівні країни.
Спікер:
Мирослава Дмитрієва, HR-директор Люксоптика.
Більше 12 років досвіду в HR сфері роздрібної торгівлі. З яких 6 – на посаді HR-директора одного з бізнесів Fozzy Group – мережі магазинів Ringoo і операторів зв’язку, участь в створенні логістичного оператора Justin, з лютого 2018 по даний час – директор по персоналу холдингу «Оптичний Дім», торгова мережа Люксоптика. Увійшла в Топ-10 рейтингу порталу delo.ua «Топ 35 до 35-ти» серед HR-директорів України у 2017 році і в Топ-20 у 2018 році. Регулярний учасник HR-конференцій в якості спікера, автор публікацій в спеціалізованих ЗМІ. Вища освіта в сфері практичної психології, закінчила Південноукраїнський державний педагогічний ім. К.Д. Ушинського. Професійна сертифікація HR по системі PPA-Thomas.
Тези виступу:
Розробка міжгалузевого проекту «Медична спеціалізація – Оптометрія». Просування професії «Оптометрист», отримання можливості отримувати таку профільну спеціальність на базі медсестринства, організація методичних і навчальних кабінетів в медичних коледжах, які забезпечить системний підхід для покриття потреб ринку праці серед таких фахівців.
12.40 – 13.30 – Рекрутинг помер. Хай живе девелопмент!
Спікери:
Дмитро Онащенко, партнер MIRA-top recruiting
МВА. Експерт у формуванні стратегічної та організаційної архітектури. Професійний бізнес коуч і фасілітатор. Ментор. Основні сфери експертизи:
- формування та впровадження цілісного контексту управління бізнесом (візії, цінностей і місії компанії);
- побудова системи Lean, через перехід компаній в логіку процесного управління;
- управління змінами та трансформаціями бізнесу.
Альона Чернишова, IT Business Development Partner MIRA-top recruiting
Експерт в області HR.
Більше 17 років у сфері HR, з них на керівних позиціях – більше десяти в таких компаніях як «Платинум Банк», «Фокстрот-техніка для дому», мережа ресторанів японської кухні Сушия.
Магістр програми Human Resources and Organization Development LvBS.
Тези виступу:
- Майбутнє Executive search
- Рекрутер-девелопер – нова потреба ринку
- Вирішуємо бізнес-проблему клієнта або закриваємо вакансію згідно профілю
- Компетенції, якими повинен володіти рекрутер-девелопер
- Рекрутер – професія на стику консалтингу, рекрутингу, психології, коучингу, тренерства, що ще?
13:30 – 14:00 – Питання – відповіді і індивідуальне спілкування зі спікерами. Зворотній зв’язок.