Вілл Ван Ренсбург, Under Armour: Україна вже готова до нашого бренду

Вілл Ван Ренсбург, Under Armour: Україна вже готова до нашого бренду

21.07.2017 09:00
  1700
Іван Зайцев

Вілл Ван Ренсбург, Head of Retail Under Armour New Markets, про те, чому компанія виходить на український ринок, з ким співпрацюватиме і що чекає від продажів в Україні.

Will Van Rensburg under armour

Read in English

В кінці червня стало відомо, що один зі світових лідерів в сегменті спортивного одягу і аксесуарів – американський бренд Under Armour – має намір офіційно представити свою продукцію в Україні. У нашій країні цей виробник поки що не так добре відомий, як Nike чи Adidas, але в Північній Америці Under Armour успішно конкурує з транснаціональними гігантами і в останні роки демонструє значно вищі темпи зростання.

Поява в Україні ще одного світового виробника – важлива новина для вітчизняного рітейлу. З огляду на безперервні чутки про готовність виходити на український ринок таких компаній як H&M, Koton, De Facto, IKEA та інших, поява нових гравців стає справою вже не настільки віддаленого майбутнього. Чому Under Armour вирішила виходити в Україну саме зараз, хто буде представляти та розвивати мережу брендових магазинів в нашій країні, і що компанія очікує від українського ринку, RAU запитала у директора з розвитку нових ринків Under Armour Вілла Ван Ренсбурга (Will Van Rensburg).

– Чому ваша компанія вирішила виходити на український ринок саме зараз, з чим це пов’язано?

– Я впевнений, що український ринок досить великий і перспективний. З нашої точки зору зараз якраз вдалий час для запуску нового проекту і виходу Under Armour на ваш ринок, оскільки наші конкуренти вже працюють в Україні багато років. Думаю, що зараз ваша країна вже готова до Under Armour, і ми не хочемо втрачати часу.

– В Україні будете представлені по франшизі або відкриєте власні торгові точки?

– Ми змогли знайти дуже хороших партнерів, і це також стало ще одним фактором, що вплинув на наше рішення виходити в Україну. Довго вибирали і аналізували, тому впевнені у своєму партнері – MD Group – і надаємо їм право працювати під нашою франшизою. Відкривати власні магазини поки не збираємося.

– Чому зупинили свій вибір саме на MD Group?

– Як я вже сказав, ми ретельно вибирали потенційного партнера в Україні. На MD Group зупинилися, бо це дуже досвідчена компанія, з глибоким розумінням українського ринку і успішними кейсами виведення на український ринок інших міжнародних брендів.

– Коли можна очікувати відкриття першого магазину Under Armour в Україні?

– Сподіваюся, що першу торгову точку бренду встигнемо відкрити ще до кінця року.

– Поки обмежитеся тільки одним магазином або можна очікувати й інших, в різних містах?

– У планах – відкриття одного монобрендового магазину – флагманського в Україні. Надалі все залежить від його успішності і готовності нашого локального партнера відкривати нові торгові точки.

– Який цінової політики Under Armour дотримуватиметься в Україні? Це буде середній, середній плюс, середній мінус?

– У нас однакова цінова політика роботи з партнерами. Що стосується конкретних цін в українських магазинах бренду – то це запитання скоріше до наших партнерів, я б не хотів коментувати це питання.

– Як часто в Україні будуть з’являтися нові колекції вашого бренду? Раз на рік, раз в квартал, раз на місяць?

– В Україну колекції будуть надходити колекції одночасно з їх появою на світовому ринку. Яких-небудь особливих умов і обмежень не буде. Оновлення колекцій відбуваються приблизно раз в квартал, і моделі в найкоротші терміни будуть доступні і українським споживачам.

Читайте також –

В Україну заходить головний конкурент Nike і Adidas – Under Armour


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  94
Усі новини ринку