Бренд натуральної косметики Weleda може відкрити флагманський магазин в Україні
Швейцарський торгова марка Weleda, що пропонує органічну і натуральну косметику, створило власний підрозділ в Україні і розширює канали дистрибуції.
Про це в інтерв’ю порталу Delo.ua розповіла регіональний директор компанії Weleda Наталія Ярмоленко. За її словами, компанія вирішила нарощувати свою присутність в Україні, оскільки ніша натуральної та органічної косметики в країні ще не заповнена, і швейцарці бачать перспективи розвитку цього напрямку. Свою продукцію Weleda має намір пропонувати всюди, де є контакт зі споживачами. Зараз основний канал реалізації товару – аптеки, другий – продажу через косметичну роздріб, перш за все Brocard, третій – через магазини товарів для дітей. Також косметику фірми можна купити в інтернет-магазині Weleda і біо-магазини.
Власну роздрібну мережу швейцарська компанія поки що розвивати не планує. «У нас немає власної ритейл-мережі в жодній країні, і навряд чи ми будемо відкривати її в Україні», – уточнила Наталія Ярмоленко. Але не виключила можливість відкриття в країні флагманського магазина бренду. «Зараз такі точки працюють у Франції, Чехії, Японії, можливо, такий магазин з’явиться в Україні, – додала топ-менеджер. – Але це буде не для того, щоб наростити продажі, а для знайомства споживача з продукцією».
За її даними, зараз в Україні натуральна і органічна косметика займає менше 1% ринку, а, наприклад, в Німеччині – близько 10%. «Ми віримо в стрімкий розвиток сегмента, думаю, що вже через 5 років частка натуральної та органічної косметики в Україні досягне 3%», – прогнозує Наталя.
Джерело Delo.ua
Читайте також –
Євген Лиходід, Yves Rocher: Будемо робити реконцепцію всіх бутіків