
Kasta продовжує розширюватись: на маркетплейсі з’явилися товари для дітей від Pampik


Співзасновник та керівник найбільшого українського маркетплейсу України розповів про борги, скорочення персоналу, проблеми з логістикою та перспективи подальшої роботи.
Керівник Rozetka Владислав Чечоткін написав на своїй сторінці у Facebook про актуальний стан справ у компанії та відповів у коментарях на деякі запитання, які за цей час накопичилися у клієнтів найбільшого в Україні інтернет-магазину. Зокрема стосовно незадовільної роботи маркетплейсу під час воєнного стану. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами цієї заяви та спілкування із коментаторами.
Зараз найголовніша складність для бізнесу Rozetkа — це близькість бойових дій до Києва та величезний брак людей для обробки замовлень. Люди бояться опинитися під обстрілом на складах, а багато співробітників живуть у безпосередній близькості до лінії фронту і не можуть безпечно діставатися до роботи.
Для покращення ситуації будують бомбосховища біля своїх складів, а також запускають нові та нові маршрути для доставки людей з інших місць, які менш страждають через військові дії.
Друга складність – це логістика. Блокпости в містах і на трасах дуже сильно уповільнюють рух, тому і доставка товару постачальників, і поповнення магазинів або доставки в точки видачі операторів логістичних відбувається зі значною затримкою.
В компанії цілодобово займаються розбудовою процесів для того, щоб скоротити шлях товару до споживача та заощадити час. На жаль, втрачено багато магазинів і війна постійно вносить корективи в роботу. Тому треба уточнювати де та за яким графіком працюють торгові точки рітейлера.
Без будь-якої реклами щодня сайт Rozetka відвідує мільйон українців. Також Rozetka відновила доставку через відділення Нова пошта, яка є “найбільшим партнером компанії”. Але багато хто незадоволений роботою лідера українського e-commerce. Буває, що товар замовлено, але він не дістався навіть точки видачі. Тому В’ячеслав Чечоткін пообіцяв, що компанія поверне усі гроші за не доставлені товари.
Друга проблема – зростання цін. Одна з клієнток повідомила, що 10 березня замовила 200 термоковдр по 55 грн за штуку, але після очікування до 16 березня замовлення було скасовано, а потім на сайті той же товар з’явився по ціні в 90 грн.
Засновник Rozetka пояснив це тим, що цінову політику визначають постачальники. Крім того, замовлення було оформлено в Донецькій області, а щодо цього були проблеми з логістикою.
“Ми не піднімаємо ціни на товар, який є на складі, і не змінюємо ціни на замовленнях”, – наголосив Владислав Чечоткін, додавши, що компанія не може працювати у збиток. Також за його словами за сотанні тижні ціни зросли далеко не на всі товари, представлені на сайті. Тому можна зробити замовлення за прийнятною ціною.
На зауваження, що “добре було б розрахуватися з постачальниками” Владислав Чечоткін неочікувано відповів, що “якщо існуватимемо – розрахуємось”. Партнери-постачальники також скаржилися на відсутність комунікації з пояснення причини затримки платежів, а тим часом їхні працівники сидять без зарплати.
Також з’ясувалося, що Rozetka розпустила відділ розробників, оскільки вона не має коштів для оплати праці програмістів – але “компанія докладає всіх зусиль, щоб врятувати бізнес і зберегти колектив”.
Читайте також –