
Як ресторатори рятують бізнес із франшизою Multi Сook
2025 рік перевернув ресторанний ринок. Український ресторанний бізнес переживає найскладніший період за останнє...


Нова торгівельна точка мережі розпочала роботу 25 листопада.
Про це повідомляє прес-служба компанії Технохолод. Магазин площею 500 кв. м, став 22-м у мережі. В асортимент увійшли традиційні продукти харчування, товари власного виробництва, а також побутова хімія та предмети для дому. Маркет оснащений холодильними вітринами в кубічному дизайні, які декоровані панелями МДФ.
Найближчим часом мережа планує відкрити ще два магазини в Харкові.
Довідка. Мережа DIGMA працює на ринку України з 2004 року. Станом на 2016 рік мережа складається з 22 торгових точок. В маркетах представлено близько 18 тисяч найменувань продукції: продукти харчування, свіжі овочі і фрукти, кондитерські та кулінарні вироби, побутова хімія, товари для дітей та інші.