
Знайти «свого» інфлюенсера: як бренди будують win-win колаборації


Два нових магазини від мережі Duna, два відкриття мережі Люксоптика, магазин Half Price у чернігівському Ноllywood Mall та перший концепт-стор OST.1 у столичному ТРЦ Respublika Park.
У серпні у київському ТРЦ Gulliver відбулося відкриття нового магазину бренду Duna площею 55 кв. м.
В асортименті магазину представлено понад 4000 SKU:
Окрему увагу приділено атмосфері: магазин оформлений у сучасному стилі з продуманим зонуванням, а вітрини з готовими образами допомагають легко уявити, як продукція виглядатиме у повсякденному житті.
«Відкриття магазину у ТРЦ Gulliver — це важливий крок для розвитку нашої мережі. Ми прагнули створити простір, де клієнти почуватимуться максимально комфортно, зможуть швидко орієнтуватися в асортименті й отримувати задоволення від шопінгу», — зазначив CEO компанії Duna Сергій Вишневський.
30 серпня бренд Duna відкрив ще один магазин в Одесі у ТРЦ Маяк А1. Це вже четвертий магазин в Одеській області. Торгівельна площа магазину становить 40 кв. м, а асортимент налічує понад 5000 SKU, що дозволяє задовольнити потреби всієї родини. Це вже четвертий магазин Duna в Одеській області та третій, відкритий цього року.
«Для нас кожен новий магазин — це не лише про розширення мережі, а насамперед про турботу про людей. Ми хочемо, щоб у кожному куточку країни, кожна родина мала можливість придбати якісний, зручний і красивий одяг, білизну та шкарпетки від Duna. Одеса для нас — особливий регіон, і ми раді стати ще ближчими до наших покупців тут», — зазначив Сергій Вишневський.
В останні дні серпня мережа Люксоптика здійснила одразу два відкриття – у південному та західному регіонах України. Зокрмема, Люксоптика стала ще ближчою до жителів масиву на Таїрова в Одесі. Сучасний простір з широким асортиментом брендових оправ та сонцезахисних окулярів цього разу відкрився у новозбудованому ТРЦ Маяк A1 за адресою: проспект Полковника Гуляєва, 107/1.
Адреса нового магазину: с. Лиманка, пр-т Полковника Гуляєва, 107/1, ТРЦ Маяк А1. Графік роботи: 10:00 – 22:00.
Prada, Tom Ford, Ray-Ban, Emporio Armani, Police, Furla, Marc Jacobs, Guess, Vogue, Polaroid, Casta, Sunderson, Luxoptica — ці та інші бренди окулярів вже чекають на своїх покупців у новій оптиці. Також протягом місяця тут діятиме спеціальна пропозиція: перевірка зору за одну гривню при купівлі окулярів або контактних лінз.
Компанія також продовжує розширювати мережу у західному регіоні – перша Люксоптика відкрилася у Нововолинську (Волинська обл.) за адресою: проспект Перемоги, 2 А.
Оптика формату street знаходиться у самому центрі міста серед торгового ряду ритейлерів різних груп товарів. Щодня в оптиці приймає лікар-офтальмолог, а також доступна професійна допомога консультантів у підборі засобів корекції або стильних окулярів. Серед брендів, що представлені в магазині, є вже відомі власні торгові марки – Sunderson, Casta, Luxoptica, та світові лідери оптики – Marius Morel, Ray-Ban, Guess, Vogue, Polaroid.
Наразі мережа Люксоптика налічує 240 оптик в різних містах України і не зупиняється у своїх планах на розширення. В кожному магазині Люксоптика доступна послуга перевірки зору та консультація професійного лікаря-офтальмолога.
5 вересня у Чернігові в ТРЦ Hollywood відкрив свої двері перший у регіоні магазин міжнародної мережі Half Price. Новий fashion-ритейлер розмістився на другому поверсі комплекса і зайняв площу в 2332 кв. м. Це шостий магазин мережі в Україні й другий за межами Києва.
У магазині можна знайти все, від брендового одягу та взуття до аксесуарів, іграшок, товарів для дому та навіть косметики. Тут можна знайти такі всесвітньо відомі бренди як Calvin Klein, Michael Kors, Pinko, Reebok, Fila, Valentino, Prada, Chloe, Moschino, Emporio Armani, YSL, Tommy Hilfiger, Wrangler, Benetton.
Half Price дебютував у травні 2021 року і зараз має мережу із понад 140 магазинів у 11 країнах. Магазини представлені у Польщі, Австрії, Чехії, Словаччині, Хорватії, Румунії, Україні, Словенії, Литві, Латвії та Угорщині. Half Price є частиною польської CCC Group.
10 вересня відбулось відкриття нового концепт-стору OST.1 – простору, де поєднуються спадщина брендів і нові формати взаємодії з модою. OST.1 – це перший магазин відомої мережі Ostriv.
Як повідомила RAU прес-служба ТРЦ, площа магазину складає 400 кв. м, він знаходиться у галереї спортивних товарів. Загалом OST.1 об’єднав понад 120 heritage-марок зі столітньою історією, створюючи унікальний простір для знайомства з багатою спадщиною дизайну. Особливі речі з них були представлені у вигляді музею, де команда простору звернула увагу на архівні речі різних брендів.
«OST.1 — це простір, що поєднує в собі сучасний погляд на шопінг та стиль. Саме такий підхід ми розвиваємо в Respublika Park разом з партнерами-орендарями», — зазначила генеральна директорка ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива.
Бренди OST.1 — це Barbour, Woolrich, Premiata, Iron&Resin, Fred Perry, Carne Bollente, Gramicci, Satorisan, Diadora, Les Deux, Ecoalf і не тільки.
Відкриття OST.1 – це крок до формування нового культурного осередку, де стиль та історія постають у діалозі, надихаючи на нові відкриття особистого стилю.